1400-03-20 19:21
711
0
74943
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

حل مشکلات جامعه در گرو حضور مسئولانه مردم در صحنه عمل است/مداحان باید در همه امور روشنگری کنند

گرزین گفت: برای گسترش روزافزون گفتمان ما« ما میتوانیم» باید روشنگری کرد و امروز این رسالت به دوش بانوان مداح و هیئات مذهبی است.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام عباسعلی گرزین عصر امروز در نشست هم اندیشی با مسئولین هیئات مذهبی و مداحان گرگان با محوریت حضور حداکثری بانوان  اظهار کرد: بانوان رهبران فکری جامعه و نهضت انقلاب اسلامی هستند و درایت و هوشیاری این مادران  همیشه در صحنه بوده  است  که زمینه ساز نهضت انقلاب اسلامی شده اند.

وی افزود: رهبران این نهضت با روحیه انقلابی و جهادی با تاسی از فرامین انقلاب اسلامی همراه با معرفت، شعور، محبت و تلاش وصف نا پذیری توانسته اند  تحول آفرینی کنند به طوری که  امروز حل همه مشکلات به دست بانوان جامعه انقلاب اسلامی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان  در جمع ذاکرین خواهر تصریح کرد: نوکری و خادمی اهل بیت و ذکر توسل به آنان جامعه را عزت مند می کند و میتواند زمینه ساز رفع بسیاری از مشکلات جامعه باشد.

گرزین گفت: جامعه مداحان  و تشکل های دینی بایستی متناسب با نیاز زمان و جبهه‌بندی‌ها گفتمان‌سازی کند و در قالب دعا و توسل جریان ساز فکری باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی با تکیه بر جمله  « ما می توانیم » تاکید کرد: مردم ایران با توانایی، امکانات،  تاریخ، فرهنگ ،تفکر ، شرافت،نخبگی و اندیشه مستقل، نشان دادند که می توانند سرآمد دنیا شوند و این را در طول پیروزی انقلاب اسلامی و در جنگ، در بحران ها، در صنعت، در فناوری هسته ای ، در سلول های بنیادی، در نانو فناوری و علوم هوا فضا تجربه کرده ایم.

وی اذعان کرد: این فرهنگ دینی و اسلامی است که موجب بقا و تداوم حیات و تامین دنیا و اقتصاد صحیح ما خواهد شد و بدانیم که جامعه ای که تهی از فرهنگ دینی است جامعه ی ضعیف و فقیر خواهد بود.

گرزین روشنگری در انتخابات را همان "شناسایی دو گفتمان ما می توانیم و ما نمی توانیم و آثار این دو جریان در سرنوشت کشور بر اساس تجربه ۴۲ سال اخیر » عنوان کرد و گفت: ای گسترش روزافزون افکار عمومی باید روشنگری کرد و امروز این رسالت به دوش بانوان مداح و هیئات مذهبی است.

وی با اشاره به اینکه دولت منتخب آینده به تنهایی نمی تواند حلال مشکلات جامعه باشد، افزود: بانوان به عنوان رهبران نهضت تحول اجتماعی بدانند که مشکلات جامعه ما فقط با حضور مسئولانه  مردم  در صحنه حل خواهد شد .

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.