1403-02-16 22:14
140
0
89883
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان:

جهادگران میدان‌دار صیانت از اسلام و انقلاب هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: جهادگران جلودار صیانت از اسلام و انقلاب هستند و از دستاوردهای آن دفاع می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ حجت‌الاسلام عباس گرزین عصر امروز در آیین تجلیل از گروه‌های جهادی اظهار کرد: گروه‌های جهادی به دستورات قرآن و توصیه پیامبر مکرم اسلام (ص) عمل کردند، بعد از اینکه دشمن اراده کرد روحیه جهادی را از ملت ما حذف کند شاهد آن بودیم بسیج سازندگی شکل گرفت و این روز را باید یوم الله بدانیم چرا که این نبوغ امام(ره) از دستاورد اسلام صیانت کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان ادامه داد: تاسیس این نهاد مقدس را در درون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فال نیک می‌گیریم و یکی از موضوعاتی که در دل فعالیت‌های جهادی نهفته خودسازی و خداشناسی است.

گرزین بیان کرد: نسخه حل تمام گرفتاری‌های بشریت خداوند است و ما در دوران دفاع مقدس قدرت ایمان را درک کردیم.

وی به حوادث اخیر منطقه اشاره کرد و گفت: تمام وجود و ذهن من درگیر این سوال است که سروار شهید زاهدی با خدا چه معامله‌ای کرده بودند، قبل از شهادتش بسیاری از ایرانی‌ها آن را نمی‌شناختند ولی رابطه خود را با خدا به‌گونه‌ای ساخته بود که خداوند به وجود و خون آن به شهادت ختم شد.

گرزین بیان کرد: ۴۵ سال جمهوری اسلامی ایران در تحریم بود و دشمن تلاش می‌کرد که مقاومت از هم بپاشد و انقلاب اسلامی به عقب برگردد ولی منشا یک تحول بزرگ شد.

وی افزود: پس از آنکه شهید زاهدی در کنسولگری ایران به شهادت می‌رسد موشک‌های جبهه مقاومت در عرض هشت ساعت تمام آن قدرت موشالی رژیم صهیونیستی را در هم می‌پیچد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.