1403-01-28 12:19
106
0
89602
در تعطیلات نوروز اتفاق افتاد؛

تولد دو کودک عجول در آمبولانس

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان گلستان با اشاره به وقوع ۵۴۹ حادثه در زمان اجرای طرح نوروزی در استان گفت: در این مدت دو نوزاد عجول نیز دز آمبولانس چشم به جهان گشودند.

 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما»؛ محمدجواد مقسمی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین امسال بیش از ۲۱ هزار و ۵۷۰ تماس با سامانه ۱۱۵ برقرار شده که ۹۵۷ مورد آن ایجاد مزاحمت‌های تلفنی بوده است.

 وی بیان کرد: اورژانس پیش بیمارستانی گلستان با انجام ۶ هزار ۳۵۵ مأموریت ۳ هزار و ۸۷۳ نفر را به مراکز درمانی اعزام و یک هزار و ۹۷۰ نفر دیگر را نیز درمان در محل انجام و به مردم خدمت‌رسانی کرده است.

 مقسمی ادامه داد: اورژانس هوایی استان نیز با دو سورت پرواز در خدمت مردم بوده که یکی از این مأموریت‌ها منجر به انتقال کودک ۶ماهه به مشهد مقدس شد پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای استان نیز ۳ هزار و ۱۸۴ مأموریت محوله را در راستای خدمت به مسافرین نوروزی انجام داده است.

 رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان گلستان با اشاره به انجام ۹۳۶ مأموریت حوادث ترافیکی خاطرنشان کرد: اورژانس پیش بیمارستانی گلستان در مدت زمان اجرای طرح نوروزی به ۵۴۹ حادثه ترافیکی جاده‌ای و ۳۸۷ حادثه شهری اعزام شده است.

 این مقام مسئول تصریح کرد: در بازه زمانی اجرای طرح نوروزی در استان گلستان دو نوزاد عجول نیز در آمبولانس‌های اورژانس گلستان با سلامت کامل چشم به جهان گشودند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.