1401-05-18 15:03
640
0
81126
در دیدار با تحریریه گلستان ما مطرح شد؛

تلاش برخی عوامل برای ورود استاندار گلستان به حواشی/ افق روشنی پیشروی گلستان است

استاندار گلستان گفت: باید دست به دست هم بدهیم و به چشم انداز درخشان پیشروی گلستان برسیم و برای این منظور باید از حاشیه ها دوری کنیم، برخی می خواهند ما وارد جریان حاشیه شویم و باید از این حاشیه ها جلوگیری شود و نقش شما در این مسیر کلیدی است.

به گزارش گلستان ما؛ علی محمد زنگانه استاندار گلستان از تحریریه پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما دیدار کرد.

در این دیدار برخی از مهمترین اقدامات مجموعه خبری تحلیلی گلستان ما از زمان شکلگیری تاکنون ارائه شد و همچنین مسئولان و خبرنگاران این هیئت تحریریه به بیان سیاست ها و راهبردهایی که می توانند به توسعه استان گلستان کمک کنند پرداختند.

همچنین علی محمد زنگانه، استاندار گلستان در این دیدار به حمایت بیش از گذشته این مجموعه از فعالیت های دولت تاکید کرد و این دیدار را سرخطی برای همکاری بیشتر برشمرد.

زنگانه به مظلومیت مردم استان گلستان تاکید کرد و گفت: سرانه درآمد مردم گلستان نصف کشور است و از این نظر استان وضعیت خوبی ندارد و این در حالی است که گلستان از نعمت و برکات مختلفی برخوردار است که در مسیر توسعه و شکوفایی از آن باید بهره ببریم.

وی افزود: چشم انداز ما برای سال 1404 این است که بتوانیم سرانه تولید استان را افزایش دهیم و بتوانیم عقب ماندگی استان گلستان در حوزه سرانه درآمدی جبران کنیم.

این مقام مسئول افزود: باید با این حس و حالی که بنا است در افق 1404 اتفاقات میمون و مبارکی رقم بخورد باید رسانه ها و جرائد از پایگاه های خبری تحلیلی و خبرگزاری ها و غیره به این مسئله بپردازند و این هدف مقدس را در روح و کالبد گلستان قرار دهیم.

زنگانه افزود: مقام معظم رهبری هرساله به مسئله اقتصادی تاکید دارد و باید دست به دست هم بدهیم و این چشم انداز درخشان برسیم و برای این منظور باید از حاشیه ها دوری کنیم، برخی می خواهند ما وارد جریان حاشیه شویم و باید از این حاشیه ها جلوگیری شود و نقش شما در این مسیر کلیدی است.

وی افزود: برخی تلاش کردند که نماینده را در مقابل استاندار، استاندار را در مقابل نماینده و استاندار را در برابر جریان انقلاب و جریان انقلاب را در برابر استاندار قرار دهند و نباید عامل این افراد شویم و راهش این است که کارهای عمیق و تخصصی انجام دهیم.

این مقام مسئول به عقب ماندگی استان گلستان در تربیت خبرنگاران تخصصی تاکید کرد و افزود: وقتی نگاه ها به موضوع پروژه ها و اقدامات مهم استان برحسته شود حاشیه ها خود به خود از بین می رود.

زنگانه به تقویت جریان انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: سفر رئیس جمهور فرصت طلایی برای استان گلستان ایحاد کرده و نباید آن را از دست بدهیم و پس از این سفر پیگیری می کنیم که حتی یک مصوبه هم بر روی زمین باقی نماند.

گفتنی است با وجود اینکه بسیاری از چهره های انقلاب اسلامی که در منصب های مختلف استان گلستان قرار دارند از طریق این پایگاه خبری تحلیلی به جامعه معرفی شدند ولی این نخستین دیدار رسمی استاندار گلستان در طول یک سال گذشته از پایگاه پرمخاطب گلستان ما است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.