1401-02-11 14:54
656
0
79822
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان؛

تشکیل قرارگاه قرآنی برای دانش آموزان گلستانی/ انتصاب مدیران خارج از جریانات سیاسی است

نظری گفت: براساس رهنمودهای امام راحل مبنی‌بر جدی گرفتن تهذیب برای دانش‌آموزان قرارگاه قرآنی شکل گرفت که ۱۴ هزار دانش‌آموز گلستانی را تحت پوشش خود قرار داده‌است.

به‌ گزارش گلستان ما، سیدرضا نظری صبح امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار کرد: از ماه‌های گذشته ستاد ارتقاء علمی دانش‌آموزان گلستان را با ده رویکرد که برای هر رویکرد ۱۰ راهکار آماده شده‌ را آغاز کرده‌ایم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان با بیان اینکه هیئت‌های اندیشه‌ورز در این اداره‌کل شکل گرفته‌، خاطرنشان کرد: برنامه کوتاه‌مدت و بلندمدت خود را تا سال ۱۴۰۴درحال تدوین هستیم.

وی افزود: براساس رهنمودهای امام راحل مبنی‌بر جدی گرفتن تهذیب برای دانش‌آموزان قرارگاه قرآنی شکل گرفت که ۱۴ هزار دانش‌آموز گلستانی را تحت پوشش خود قرار داده‌است.

نظری با تاکید بر گسترش فضاهای ورزشی برای دانش‌آموزان عنوان کرد: در این راستا پنجشنبه و جمعه را صددرصد رایگان به دانش‌آموزان و خانواده‌ها اختصاص دادیم تا از فضای ورزشی مدارس استفاده کنند، همچنین در سال جاری ۴۴ پروژه ورزشی با اعتبار ۱۲ میلیارد تومن برای گسترش سرانه ورزشی مدارس گلستان برنامه‌ریزی‌شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان با اشاره به برنامه‌های هفته معلم ابراز کرد: نواختن زنگ سپاس معلم، دیدار با خانواده‌های شهدای فرهنگی، دیدار با پیشکسوتان فرهنگی، دیدار با دانشجو معلمان، پیاده‌روی فرهنگیان، رونمایی از کتاب تجارب فرهنگیان و دیدار دانش‌آموزان در مقابل منازل معلمان ازجمله برنامه‌های این اداره‌کل می‌باشد.

وی متذکر شد: اگر تحصیل می‌خواهد با کیفیت مناسب ارائه شود باید در کلاس و به‌صورت حضوری باشد ضمن اینکه به خانواده‌ها اطمینان می‌دهیم تمام موارد بهداشتی را رعایت می کنیم.

نظری عنوان کرد: از بین ۲۴هزار فرهنگی ۹۹.۲ درصد معلمان واکسن کرونا را دریافت کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: برای مهر آینده ۳۲۰۰معلم کم داریم اما ۸۱۷ نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان، ۸۵۰نفر از طرق ماده ۲۸و ۵۷۱نفر خرید خدمات به بدنه اضافه می شوند.

وی افزود: انتصاب مدیران خارج از جریانات سیاسی در حال انجام شدن است چرا که اعتقاد داریم نباید در آموزش و پرورش سیاسی عمل کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.