1400-03-08 16:09
799
0
74784
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبر داد؛

تجهیز بیمارستان مراوه تپه به دستگاه سی تی اسکن

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از تجهیز بیمارستان تازه تاسیس علوی مراوه تپه به دستگاه سی تی اسکن در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش گلستان ما؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان به همراه مسئولین استانی و شهرستانی مراوه تپه از  بیمارستان ۶۴ تختخوابی بیمارستان علوی این شهرستان بازدید کرد و در رابطه با راه اندازی بیمارستان و امکانات موجود در بخش های مختلف بستری ، نیاز سنجی های کارشناسی را مورد بررسی قرار داد.

در ادامه، وی از بخش های راه اندازی شده در بیمارستان علوی مراوه تپه بازدید کرد و ضمن بررسی مشکلات و کمبودها، دستور مساعدت داد تا هر چه سریعتر، امکانات و تجهیزات پزشکی،در اختیار مردم شهرستان قرار گیرد.

در پایان، ضمن برگزاری جلسه هم اندیشی و همفکری رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مراوه تپه، رئیس بیمارستان علوی مراوه تپه، مدیران و مسئولین بیمارستان و معاونت های دانشگاه علوم پزشکی گلستان،در خصوص روند ارائه خدمات درمانی و توسعه سایر بخش‌های بیمارستان، بحث و تبادل نظر شد.

گفتنی است؛ بیمارستان تازه ساخت علوی مراوه تپه توسط بنیاد علوی ساخته شده و توسط دانشگاه علوم پزشکی گلستان تجهیز شده است.

در خاتمه فاضل یک خبر خوش نیز به مردم شهرستان مراوه تپه داد که در آینده نزدیک یک دستگاه سی تی اسکن، پس از کسب مجوزهای لازم، تحویل بیمارستان تازه تاسیس علوی شهرستان مراوه تپه خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.