1400-06-11 13:05
850
0
75969

بیش از ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد توسط نیکوکار گنبدی آزاد می‌شود

در استمرار اقدامات نیکوکارانه خیر گنبدی «حاج محمد شهرکی» در زمینه آزادسازی زندانیان، هفته آینده بیش از ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد آزاد می‌شوند.

به گزارش گلستان ما؛ حاج محمد شهرکی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از اقدامات بنده در حوزه خدمت به خانواده‌های آسیب‌پذیر آزادی زندانیان جرائم غیرعمد بوده تا خانواده آنها در زمان زندانی بودن سرپرست خانواده دچار مشکل و آسیب‌های اجتماعی نشوند.

رئیس شعبه ۱۱ صلح و سازش دادگستری گنبدکاووس تصریح کرد: در ایام‌محرم و عزاداری اباعبدالله حسین (ع) و گرامیداشت هفته دولت تلاش کردیم تا بتوانیم تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد را آزاد کنیم که خوشبختانه تاکنون توانستیم شرایط آزادی بیش از ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد را فراهم کرده که در هفته آینده این افراد آزاد شده و به آغوش خانواده باز خواهند گشت.

وی بیان کرد: زمانی که یکی از افراد خانواده در زندان بسر می‌برد بیشترین آسیب اجتماعی به اعضای خانواده به ویژه فرزندان آنها خواهد بود که در راستای ‌کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه و به ویژه خانواده‌ها این اقدام صورت می‌گیرد.

حاج محمد شهرکی گفت: بیشتر این افراد زندانی که در روز یکشنبه شرایط آزادی آنها فراهم می‌شود حکم جلب توسط محاکم قضایی صادر شده و دور از خانواده‌های خود در دیگر استان‌های کشور فراری بودند جلب رضایت شاکیان آنها فراهم شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در هفته گذشته بعد از یک سال و نیم تلاش و نشست‌هایی با خانواده مقتول حکم آزادی فردی که به صورت غیرعمد عامل قتل شده و حکم قصاص آن صادر شده بود فراهم شد و وی به آغوش گرم خانواده برگشت.

حاج محمد شهرکی نیکوکار گنبدی و رئیس شعبه ۱۱ صلح و سازش دادگستری گنبدکاووس از سال ۱۳۸۲ تا سال ۱۴۰۰، ۶ هزار و ۵۸۰ زندانی جرائم غیرعمد را آزاد کرده است.

وی امسال در سه مرحله شامل ماه مبارک رمضان تعداد ۲۲۰ زندانی جرائم غیرعمد، هفته قوه قضائیه ۴۷ زندانی و در مرحله دیگر ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد یا افرادی که حکم جلب آنها صادر شده بود آزاد کرده ‌که با تعداد بیش از ۳۰ نفر زندانی آزاد شده در هفته آینده مجموع تعداد زندانیان آزادشده  توسط نیکوکار گنبدی در سال ۱۴۰۰ تاکنون به بیش ۳۱۷ نفر می‌رسد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : فارس

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.