1402-03-08 13:41
549
0
85129
از ۱۰ الی ۱۲ خردادماه جاری؛

۱۰۰ برند مطرح به نمایشگاه «مد و لباس» گلستان می‌آیند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از برگزاری نخستین نمایشگاه بزرگ «مد و لباس» با حضور بیش از یکصد برند مطرح کشور در این استان خبر داد.

به گزارش گلستان ما، محمد رعیت امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: گلستان ششمین استان و نهمین شهر کشور است که میزبان رویداد «مد و لباس» خواهد بود این نمایشگاه خاص و فاخر ۱۰ الی ۱۲ خردادماه جاری در تالار پیوند «ابتدای جاده ساری، روبروی دانشگاه علوم‌پزشکی» افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۲ خرداد با حضور مردم و مسئولان گشایش می‌یابد، افزود: نمایشگاه در روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ۱۱ صبح الی ۲۲ شب به روی مردم باز است.

تخفیف‌های ویژه در انتظار خریداران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان افزود: این رویداد بزرگ با همکاری شورای فرهنگ عمومی کشور برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب همچنین زیست عفیفانه انجام می‌شود.

رعیت؛ معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بخش عفاف و حجاب را از مزایای این نمایشگاه برشمرد و گفت: بیش از یکصد برند مطرح کشور در نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند تا تولیدات خود را ارائه دهند.

وی با اشاره به تخفیف‌های ویژه نمایشگاهی بیان کرد: طرح تخفیف ویزه کارکنان دولت پیش‌بینی شده است در این راستا با بانک‌های عامل رایزنی شده و ادارات نیز لیست افرادی که تمایل به استفاده از این طرح را دارند با نامه کسر حقوق به عنوان ضمانت به بانک معرفی می‌کنند بن‌های خرید به مبلغ ۳ میلیون تومان است که طی سه ماه در سه قسط باید پرداخت شود.

ایجاد پارک سرگرمی کودک در نمایشگاه مد و لباس

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در خصوص کارهای ویژه جانبی این رویداد فاخر بیان کرد: برای حمایت از خانواده و جمعیت نیز برنامه خوبی طراحی شده است یک پارک سرگرمی کودک و نوجوان پیش‌بینی شده تا آنها در فضای مفرح و سالم و بی‌دغدغه قرار بگیرند و لذت ببرند.

رعیت با اشاره به اینکه غرفه‌ای برای رسانه‌ها به منظور حضور فعال آنها در نظر گرفته شده است، گفت: دبیرخانه نمایشگاه از سه رسانه که بیشترین سطح اطلاع‌رسانی از این نمایشگاه را داشته باشند قدردانی خواهد کرد.

انتهای پیام

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.