1400-03-09 18:28
806
0
74803

انهدام باند سارقان سابقه دار در گرگان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت ساختمان های در حال ساخت و مغازه در "گرگان"، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

به گزارش گلستان ما؛ سرهنگ "مجتبی مروتی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت ساختمان های در حال ساخت و مغازه در "گرگان"، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پیگیری سرنخ های موجود، موفق به شناسایی اعضای باند سارقان حرفه ای و سابقه دار شده و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی، عامل اصلی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت: متهم در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به 41 فقره سرقت منازل خالی از سکنه و در حال ساخت و 8 فقره سرقت مغازه در گرگان با همدستی 4 نفر دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ مروتی با اشاره به دستگیری چهار سارق دیگر در عملیات هایی موفقیت آمیز، خاطرنشان کرد: در این راستا 5 مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و همه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و از آن طریق مجددا روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل لوازم برقی، دوربین های مداربسته، گوشی تلفن همراه و ابزارآلات کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.