1400-05-20 13:27
1539
3
75702
فرمانده انتظامی گلستان؛

انفعال برخی دستگاه های فرهنگی اجتماعی گلستان در کاهش جرائم/ برخی انتقادات از پلیس بر اثر ناآگاهی است

فاضل دادگر گفت: جای نهادهای فرهنگی و آنهایی که در حوزه امر به معروف و نهی از منکر و آسیب های اجتماعی فعالیت می کنند در مسائلی مثل تبرکشی و انتشار برخی از مطالب در فضای مجازی خالی است.

به گزارش گلستان ما، سردار محمد سعید فاضل دادگر صبح امروز  در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: جنگ دشمن امروز در سه حوزه ادراکی، شناختی و امنیتی و اقتصادی است که هر یک از این حوزه ها می تواند تعادل اجتماعی مردم را برهم بزنند.

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: امنیت در کشور ما یکی از موارد سرآمد است که دشمنان در حوزه های مختلف سعی دارند آن را برهم بزنند و تلاش می کنند که اقدامات پلیس را وارونه جلوه دهند.

وی  با بیان اینکه پلیس دروازه بان امنیت اجتماعی است، افزود: باید این موضوع بررسی شود که دستگاه های مختلف به عنوان دیگر بازیگران تامین امنیت چه کرده اند.

فاضل دادگر با اشاره به اینکه شرایط پیچیده ای در استان حاکم است، یادآورشد: پلیس حافظ امنیت است ولی تولید امنیت مسئله ای است که با همکاری دیگر دستگاه های اجرایی و فرهنگی رقم می خورد.

فرمانده انتظامی بر تاکید بر فراهم بودن کامل امنیت در استان، تصریح کرد: اتفاقاتی که صورت گرفته و رسانه ای شده متاسفانه افکار عمومی را تحت تاثیر خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه مسائل باید ریشه یابی شود، متذکرشد: مگر می توانیم برای هر زمین فوتبال، پل، چهار راه یا خیابان یک پلیس بگذاریم؟ اما با این حال تمام سعی همکاران ما این است از اتفاقات جلوگیری کنیم.

فاضل دادگر گفت: جای نهادهای فرهنگی و آنهایی که در حوزه امر به معروف و نهی از منکر و آسیب های اجتماعی فعالیت می کنند در مسائلی مثل تبرکشی و انتشار برخی از مطالب در فضای مجازی خالی است ضمن اینکه برخی انتقادات از پلیس بر اثر معذوراتی است که ما نمی توانیم مطرح کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.