1400-03-29 09:12
439
0
75061
در 24 ساعت گذشته در گلستان چه گذشت؛

از صف های شبانه انتخابات تا مشارکت 61 درصدی مردم استان

از صف های شبانه انتخابات، مشارکت 61 درصدی مردم استان تا فعالیت ۲۵۰ فعال رسانه‌ای استان در انتخابات در استان از جمله اخبار مهم جمعه بیست و هشتم خرداد ماه در گلستان بود.

پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما برخی از اخبار مهم استان را در قالب یک بسته خبری منتشر می‌کند.

در ادامه بخوانید:

*** گلستانی ها  از دقایق ابتدایی رأی گیری در شعب اخذ رأی حضور یافته بودند با گذشت یک ساعت از نیمه شب و تمدید زمان رأی گیری تا دو بامداد همچنان در شعب حضور دارند.

*** رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات انتخابات گلستان گفت که ۲۵۰ نفر از نیروهای رسانه‌ای فعال استان اخبار انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را پوشش دادند.

***مردم اهل سنت استان گلستان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شرکت کردند.

*** جامعه عشایری گلستان همانند سایر اقشار و گروه‌های مردمی استان از ساعت هفت صبح امروز جمعه ۲۸ خرداد و پس از استقرار صندوق سیار سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و تیره‌های عشایری در خانه و چادرهای آنان، رای خود را در صندوق انداختند.

*** استاندار گلستان با اعلام پایان مهلت قانونی برگزاری رای‌گیری گفت که انتخابات ۱۴۰۰ در این استان با مشارکت ۶۱ درصدی مردم به پایان رسید.

*** شالی‌کاران شهرهای کردکوی و بندرگز در غرب گلستان همزمان با برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد در فصل نشای برنج برای ساعاتی دست از کار کشیدند و در مجاورات اراضی کشاورزی آرای خود را در صندوق سیار انتخابات ریاست جمهوری و شورای روستا انداختند.

***امام جمعه موقت گرگان گفت: عمل نکردن به وعده‌ها سبب نارضایتی مردم می‌شود و دشمنان را برای ضربه زدن به این کشور و انقلاب به طمع می‌اندازد اما اگر نامزدهای شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری به شعارهای خود عمل کنند مردم دلسرد نمی‌شوند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.