1400-03-24 09:56
407
0
74982
در 24 ساعت گذشته در گلستان چه گذشت؛

از اعلام رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی بعنوان تخلف انتخاباتی تا گفتگوی تلویزیونی همتی با مردم استان

از اعلام رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی بعنوان تخلف انتخاباتی تا گفتگوی تلویزیونی همتی با مردم استان از جمله اخبار مهم یک شنبه بیست و سوم خرداد ماه در گلستان بود.

پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما برخی از اخبار مهم استان را در قالب یک بسته خبری منتشر می‌کند.

در ادامه بخوانید:

***رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در گلستان با انتقاد از اهانت‌ و تخریب برخی کاندیداهای حامی دولت نسبت به آیت‌الله رئیسی گفت: دست این افراد خالی است و هیچ برنامه‌ای هم برای اداره و بهبود شرایط کشور ندارند.

***فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با تأکید بر حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی گفت: درست است مشکلاتی در کشور داریم اما بر سر انقلاب و کشورمان با هیچ چیزی معامله نمی‌کنیم و همه باید در انتخابات حاضر شویم.

*** فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: امسال ۲۸۱ شعبه اخذ رای در شهرستان گنبدکاووس فعال می شود که از این تعداد ۲۵۱ شعبه ثابت و ۳۰ شعبه سیار خواهد بود.

*** رئیس کل دادگستری استان گلستان از فرصت دوباره زندگی به دو محکوم به قصاص در استان خبر داد.

*** دنکوب گفت: خرید و فروش آرا خط قرمز ما است و باید در استان با کمک یکدیگر و همکاران ما در نظارت گلستان این مسئله را ریشه کن کنیم.

***به همت معاونت رسانه ستاد امر به معروف گلستان، مسابقه نقاشی و دلنوشته «حرم تا حرم» در گلستان برگزار می شود.

*** نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشکل کشور این است که سیاست بیش از حد بر اقتصاد حاکم شده و مسائل اقتصادی ما تحت تاثیر سیاست است.

*** رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی گلستان از ورود سامانه ناپایدار به استان خبرداد و گفت: این سامانه روز سه شنبه گلستان را ترک می کند.

*** فرماندار گرگان گفت: تمام فعالیت های تبلیغاتی نامزدهای شوراها در گرگان رصد شده و در برخورد با متخلفان با کسی تعارف نداریم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.