1400-03-20 07:36
475
0
74930
در 24 ساعت گذشته در گلستان چه گذشت؛

از اعلام اسامی و کدنامزدهای شوراهای شهر و روستا تاهمایش طرفداران رئیسی و سخنرانی زاکانی با مردم استان

از اعلام اسامی و کدنامزدهای شوراهای شهر و روستا تاهمایش طرفداران رئیسی و سخنرانی زاکانی با مردم استان از جمله اخبار مهم چهارشنبه نوزدهم خرداد ماه در گلستان بود.

پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما برخی از اخبار مهم استان را در قالب یک بسته خبری منتشر می‌کند.

در ادامه بخوانید:

***زاکانی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: وجود اقوام و مذاهب مختلف در گلستان مسیر تحقق توسعه پایدار را تسهیل می کند.

*** فرماندار آزادشهر گفت: ۱۵ هکتار از گندم زارهای آزادشهر در آتش سوخت.

*** رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گلستان گفت: تصادفات در شهرهای گلستان از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد افزایش یافته است.

*** رئیس کل دادگستری گلستان بر حل مشکلات زیست محیطی واحدهای تولیدی تاکید کرد و گفت: لازمه رسیدن به توسعه پایدار توجه به محیط زیست است.

*** همایش حامیان رئیس در گلستان برگزارشد.رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در استان گلستان ضمن دعوت از مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق رأی و انتخاب گزینه اصلح گفت: با نیامدن پای صندوق، مشکلات کشور حل نخواهد شد.

*** نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به آغاز ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن محرومان در کشور از سال ۹۸ و سهم سه هزار واحدی گلستان از این تعداد مسکن گفت که تاکنون ۲ هزار و ۸۰۰ واحد مسکن محرومان در این استان به ذی‌نفعان واگذار شده و بقیه نیز تا ۲ ماه آینده واگذار می‌شود.

*** معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: در استان گلستان یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر واجد شرایط رای بوده که از این تعداد بیش از ۳۲ هزار نفر رای اولی هستند.

*** امسال کاهش تولید سیب‌زمینی هم نتوانست مشکلات کشاورزان گلستانی در زمان فروش این محصول را حل کند و قصه‌ای پر غصه باری دیگر برای آنها رقم خورد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.