1399-01-18 13:16
913
0
68066
یادداشت :

آیا استانداری گلستان، نشریات مکتوب را رسانه نمی داند؟

با گذشت بیش از یک ماه از شروع فعالیت ستاد مقابله با کرونا، تاکنون هیچ دعوت رسمی از سوی استانداری گلستان برای نشریات مکتوب استان ارسال نشده است.

به گزارش گلستان ما ؛  در اسفندماه سال گذشته و همزمان با شیوع ویروس کرونا، ستاد مقابله با کرونا به ریاست استاندار گلستان با هدف بررسی طرح های کلان کشوری در قالب استانی، تصویب طرح هایی در راستای مقابله و قطع زنجیره انتقال کرونا و هماهنگی بین دستگاه های مرتبط با بحث کرونا تشکیل شد.

اما آنچه در این جلسات نادیده گرفته شد، عدم استقبال از حضور خبرنگاران نشریات مکتوب بود به گونه ای که تنها پل ارتباطی مردم و مسئولان استان و گزارش های ستاد مقابله با کرونا خلاصه شد به حضور 4  خبرگزاری  و صدا و سیمای مرکز گلستان که این خود نشان از نادیده گرفتن نقش و تاثیرگذاری فعالان نشریات مکتوب در استان داشت.

با گذشت بیش از یک ماه از شروع فعالیت ستاد مقابله با کرونا، تاکنون هیچ دعوت رسمی از سوی استانداری گلستان برای نشریات مکتوب استان ارسال نشده است.

این یعنی درحالی که دکتر حق شناس از اصحاب رسانه استان برای مقابله با کرونا و قطع زنجیره انتقال این بیماری کمک می خواهد اما استانداری فقط  4 خبرگزاری در استان و صدا و سیمای مرکز گلستان را به عنوان اصحاب رسانه به رسمیت می شناسد.

بدون شک بازتاب شفاف فرآیندهای اجرایی و تصمیم گیری ها، تنها از طریق جریان آزاد اطلاعات شكل می گیرد كه مهمترین نتیجه آن اعتماد و همراهی بیشتر مردم با مسئولان خواهد بود.

انتظار می رود؛ استاندار گلستان از ظرفیت تاثیرگذار اصحاب رسانه در راستای مقابله با کرونا و قطع زنجیره این بیماری غافل نشود. چرا که حداقل، خبرنگاران نشریات، نقش انکارناپذیری در تولید محتوا در فضای مجازی موجود دارند.

به قلم : الهه رمضان پور

انتهای پیام /

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.