1400-11-02 15:17
397
0
78236
به همت ستاد صبر گلستان؛

آغاز به کار ششمین هیئت صلح در گلستان

به همت ستاد صبر استان گلستان ششمین هیات صلح دردفتر امام جمعه شهر دلند آغاز به کار کرد.

به گزارش گلستان؛ به همت ستاد صبر استان گلستان ششمین هیات صلح  دردفتر امام جمعه شهر دلند آغاز به کار کرد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری  در مراسم اغاز به کار این هیات صلح گفت: امسال پنج هیات صلح  ویژه  سیستانی ها، اهل سنت، آموزش و پرورش ، انجیراب و اوزینه با تلاش های ستاد صبر استان در گنبدکاووس و گرگان با هدف  حل اختلافات تشکیل شده است .

احمد جعفری افزود: اعضا هیات های صلح و صلح یاران که از خود مردم و متنفذین هستند به محض بروز اختلاف و پیش از طرح پرونده در محاکم ،  برای حل و فصل اختلافات پادرمیانی می کنند .

جعفری ادامه داد: روسای دادگستری ها و دادستان ها هم پرونده هایی که قابلیت سازش دارند و در حیطه کاری این هیات های صلح است برای حل و فصل اختلاف و ترغیب طرفین به سازش به این هیات ها ارجاع می دهند.

رئیس شورای حل اختلاف گلستان با اشاره به این که هرزمان که اختلافات مردم توسط خود مردم حل شد،آسیب های اجتماعی کمتری خواهیم داشت افزود:  به  همین منظور مرکز توسعه حل اختلاف کشور برای استفاده از ظرفیت های مردمی خارج از چهارچوب تشریفات اداری ، اساسنامه هیات های صلح و صلح یاران را  تصویب کرده است.

در مراسم امروز با حضور رئیس دادگستری و دادستان  رامیان، امام جمعه دلند و دبیر مجمع ائمه جمعه استان ، مسئول حفاظت و اطلاعات شورای حل اختلاف ، ابلاغ اعضا هیات صلح و صلح یاران  دلند به آنان داده شد.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.