1398-10-05 12:31
3569
0
66779
گلایه مغازه داران میوه فروش آزادشهری؛

کسادی بازار میوه فروشی ها، با جولان وانت‌های میوه فروش + تصاویر

یک مغازه دار آزادشهری می گوید: وانت‌های میوه فروش در شهر جولان می دهند و حتی در جلوی مغازه‌های میوه فروشی بساط می کنند و باعث کسادی بازار ما شده اند.

به گزارش گلستان ما، جعفر سمیعی فروشنده یکی از مغازه‌های میوه فروشی در آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: وانت‌های میوه فروش در شهر جولان می دهند و حتی در جلوی مغازه‌های میوه فروشی بساط می کنند و شهرداری نسبت به این موضوع سکوت کرده است. امثال بنده که مجوز گرفته‌ایم، مالیات می دهیم و باید اجاره مغازه، آب، برق و گاز را بدهیم، مورد ظلم هستیم و بارها فریاد کرده‌ایم، اما مسئولان خود را به نشنیدن می زنند!

1819129

وی افزود: بارها به شهرداری و شورای شهر اعتراض کرده‌ایم، اما البته آنچه به جایی نرسد فریاد است! بنده با بسیاری از هم صنفی‌های خود صحبت کرده‌ام، همه از این وضعیت ناراضی هستند و بارها به مسئولان شهرستان اعتراض کرده‌ایم. به علت بی توجهی مسئولان شهرستان، تصمیم گرفته‌ایم به استانداری شکایت ببریم.

سمیعی گفت: درست است که در کشور رکود اشتغال داریم، اما آیا این درست است که بخاطر کم کاری مسئولان، امثال بنده که نان خانواده خود را از راه قانونی و با گرفتن مجوز تامین می کنیم، به هرج و سختی بیفتیم؟!

این مغازه دار گلایه مند بیان کرد: باور کنید، میوه‌ها خرابی زیاد دارد و در شرایط عادی خیلی از میوه‌ها را دور می ریزیم، حال شما بگویید، آیا انصاف است که با بساط کردن وانت بارها که بخاطر عدم پرداخت پول اجاره مغازه،آب، برق و گاز، مالیات و عوارض شهرداری قیمت ارزانتری نسبت به ما دارند، بازار ما کساد، پرتی‌های ما چند برابر و سود ما نزدیک به صفر شود؟! آیا کسی نیست از حق زن و بچه ما دفاع کند؟! واقعا چه کسی از حق ما دفاع خواهد کرد؟! آیا کسی فریاد استغاثه ما را نمی شنود؟!

وی در پایان تصریح کرد: از مسئولان تقاضا دارم که به این اوضاع بلبشو سر و سامان دهند و اگر قرار است که قانونی نباشد، یا قانون فقط برای مغازه‌داران اجرا شود، به ما هم بگویند تا ما نیز مغازه‌ها را بسته و وانت‌بار بخریم!

باید به این اوضاع سر و سامان داده شود

رضا آهنگری معاون شهردار آزادشهر در این رابطه اظهار کرد: بطور حتم باید به این اوضاع سر و سامان داده شود. اما شهرداری به تنهایی نمی تواند با معضل سد معبر و وانتهای میوه فروش برخورد کند. این کار نیاز به همکاری پلیس و دادستان محترم دارد. البته نباید فراموش شود، اگر مکانی برای دست فروشان و وانتهای میوه فروش در نظر گرفته نشود، بخاطر مشکلات حاصل از بیکاری، بعد از مدتی که از جمع آوری آنها بگذرد، آنها برای گرسنه نماندن زن و بچه خود، دوباره کار خود را تکرار می‌کنند.

شهرداری مکانی برای این دست فروشان در نظر بگیرد

سید داوود حسینی فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر نیز در این خصوص در گفتگو با خبرنگار ما گفت: پلیس همیشه همکاری لازم را با شهرداری داشته است. ما در چارچوب قانون با همه‌ی دستگاه‌ها همکاری کرده و خواهیم کرد. البته باید خاطرنشان کنم که شهرداری باید جایی را برای این دست فروشان و وانتهای میوه فروش در نظر بگیرد.

عزمی برای برخورد با وانت‌بارها و سد معبر از طرف شهرداری وجود ندارد

سید رسول حسینی فرماندار آزادشهر هم در این خصوص تصریح کرد: اتفاقا به تازگی با شورا و شهردار در این خصوص و مسئله سد معبر جلسه داشتم، احساس من این است که عزمی برای برخورد با وانت‌بارها و سد معبر از طرف شهرداری وجود ندارد.

در پایان عکس تعدادی از این وانت بارها را می گذاریم که همه آنها در فاصله کمتر از ۵۰ متر با مغازه‌های میوه فروشی فاصله دارند. لازم به ذکر است که بدانیم، تعداد وانت بارهای میوه فروش در ۳ خیابان اصلی آزادشهر خیلی زیاد است  و این عکسها گرفته شده، مربوط به حوالی چهار راه مدرس می باشد.

 

انتهای پیام/

  • منبع خبر : تیترآزاد

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.