1398-02-26 19:02
3534
2
63273
یادداشت؛

مجلس آینده، نامزدهای احتمالی و رایزنی های انتخاباتی

در حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، نوکنده، گمیشان، سیمین شهر و بندرترکمن به علت تعدد شهرها افراد بسیاری در گروه نامزدها به میدان رقابت می آیند و فضای انتخاباتی را گرم می کنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ هر چه به زمان برگزاری انتخابات مجلس آینده نزدیکتر می شویم، حلقه های ارتباطات انتخاباتی نامزدهای احتمالی آن در اجتماعات بیشتر به چشم می آید.

اگر چه کمتر از ۱۰ ماه، زمان برای صحنه اصلی رقابت انتخابات را در پیش داریم، اما گمانه زنی ها و رایزنی های انتخاباتی در منطقه غرب گلستان قوت گرفته و رفته رفته از رایزنی های فردی و گروهی به اجتماعات عمومی پیش میرود.

دوره های انتخاباتی مجلس از دو سال قبل از برگزاری انتخابات سمت و سو می گیرد و نامزدهای احتمالی فضای سیاسی حوزه را مورد سنجش قرار می دهند و گاها فراتر از آن به یارگیری ها، دسته بندی ها و معرفی سرگروه های منطقه نماد بیشتری به خود می گیرد و مشغول فعالیت می شوند.

در این هنگام نام افرادی در منطقه به عنوان نامزدهای احتمالی به لحاظ حضور انتخاباتی در دوره های پیشین یا رایزنی های آنان به گوش میرسد.

در حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، نوکنده، گمیشان، سیمین شهر و بندرترکمن به علت تعدد شهرها افراد بسیاری در گروه نامزدها به میدان رقابت می آیند و فضای انتخاباتی را گرم می کنند.

اما هنوز زمانی کمتر از چند ماه تا برگزاری انتخابات را در پیش داریم که در برخی از محافل از گمانه زنی ها و رایزنی های افراد برای شرکت به عنوان نامزدهای احتمالی مطرح می باشند.

این گمانه ها در بین افرادی چون ” احمد سردار زاده، عبدالرضا ساور، حاج حبیب مازندرانی، قربان شهریاری، محمد جواد نظری مهر، پسرکلی، غفار عسگری، سید نقی حسینی دنگلانی، قربانعلی روشنی، رمضان خواجه، قربان بابایی، حیدر احمدی، جلال ایری، حکیم فیروزی، اسماعیل تیموری، خانم پاسندی، سید النگی، هادی ایرجی، جهان شاهی، دکتر ملاح، رامین نور قلی پور، دکتر ایری، گلدی کر، طهماسبی، عبدالجواد عموزاد خلیلی و… از شنیده های انتخاباتی غرب گلستان بیشتر به گوش میرسد.

در محافل سیاسی غرب استان از ورود” حاج رحمت جلالی” که در دوره های گذشته با اخذ اعتماد مردمی رای بسیار بالایی را در مرحله های اول و دوم از آن خود کرده بود و عملا عامل وفاق و انسجام سیاسی در شهرستان های کردکوی، بندرگز، نوکنده و…. تبدیل شده بود به عنوان مهمترین رقیب انتخاباتی این دوره نام می برند.

از سویی انتصاب ایشان در شورای نگهبان شهرستان بندرترکمن این گمانه زنی را بسیار ضعیف کرده است.

تنوع فکری، گروهی و افراد در این دوره می تواند چون سایر دوره ها در مشارکت حداکثری مردم به انتخابات و گرما بخشی فضای انتخاباتی را به همراه داشته باشد.

به یقین هر چه به صحنه اصلی رقابت انتخاباتی نزدیکتر شویم گمانه زنی ها واقع گرایانه تر و افراد که قصد نامزدی انتخابات را دارند با شروع فعالیت های سیاسی و انتخاباتی بیشتر معرفی خواهند شد.

گفتنی است؛ که اسامی و افراد یاد شده از گمانه زنی ها و اطلاعات بدست آمده در اجتماعات و محلات عنوان شده است که بی شک دچار تغییراتی هم خواهند بود.

با نزدیکی زمانی به انتخابات بیشتر به گمانه ها نزدیکتر معرفی و برنامه های آنان خواهیم پرداخت.

یادداشتی از عبدالرسول جوادی بالاجاده

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.