1397-11-01 12:59
1192
0
60542
یادداشت؛

آقای وزیر ورزش لطفا روشنگری بفرمائید/ وقتی چند نفر حاضر نیستند در کنار 80 میلیون نفر باشند

این مطلب در زمانی به رشته تحریر در آمده که برد تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران مقابل تیم ملی عمان به وقوع پیوسته و در جمع هشت تیم برتر آسیا قرار گرفته است.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، خارج از هیاهو چند روز اخیر در حواشی تیم ملی فوتبال بعد از مصاحبه جنجالی سرمربی حاشیه‌پرداز آن، مطلبی از سوی مجری محترم یکی از برنامه‌های ورزشی مطرح شد که در حال حاضر معاون وزیر ورزش و جوانان را به همراه داشتن مبلغ 450 هزار یورو و حضور در کنار تیم ملی سعی در پرداخت به موقع پاداش بازیکنان بعد از هر برد دارد.

جناب آقای وزیر با توجه به نشر چنین گفتاری و عدم تکذیب از سوی وزارتخانه متبوع، در طی این چند روز سوالی در ذهن اینجانب نقش بست که چرا یورو؟ چرا ریال نه؟ چه اشکالی دارد پاداش بازیکنان تیم ملی که دست به سینه در قبل از شروع هر بازی با افتخار به پرچم مقدس نگاه و به سرود ملی این کشور گوش فرا می‌دهند در موقع عمل به این باورها یادشان می‌رود که واحد پول رسمی جمهوری اسلامی ایران ریال است یا یورو! روشنگری بفرمائید یا آنها یادشان رفته یا اینکه همکاران جنابعالی یادشان رفته است؟

چطور شعار « 80 میلیون یک ضربان» را برای تیم ملی انتخاب می‌کنید ولی بیست و چند نفر حاضر نیستند در خارج از مسابقه در کنار 80 میلیون نفر باشند؟ ای کاش این حمایت و انسجام ملی با این حرکت‌ها زیر سوال نمی‌رفت؟ اینکه دیگه به زبان سرمربی تیم ملی بستگی ندارد که بعد از آن از طریق دیگران اصلاح سود شود، بپذیرید «حرمت مسجد را متولی آن نگه می‌دارد» وقتی به پول ملی که نماد اقتدار یک کشور در اقتصاد است را ارزش قائل نمی‌شوند مطمئن باشید یک فرد خارجی نیز به خود اجازه اظهار نظر در مورد سفره ایرانیان خواهد داد، ایرانیانی که تک تک برگ‌های زرین تاریخ آنها نشات گرفته از رشادت‌های و از خود گذشتگی‌ها است.

جناب آقای وزیر این اقدام با مباحث مطرح شده از سوی رهبر فرزانه انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی تضاد نیست؟

راه توجیه آن را بیان بفرمایید تا حداقل جواب برای مردم شریف و عزیز ایران اسلامی که در شرایط نابسامانی اقتصادی به سر می‌برند داشته باشیم.

هیچ ایرانی از افتخارآفرینی تیم ملی خود ناراحت نمی‌شود ولی چنان از برد مقابل یمن، ویتنام و عمان صحبت می‌کنید که انگار فتح جام جهانی در دسترس است ولی صد حیف که هیچ آماری نه از قرارداد کادر فنی تیم ملی و نه هیچ آماری از آماده‌سازی هزینه‌ها تیم منتشر نمی‌شود و نمی‌دانیم قهرمانی احتمالی به چه قیمت و چه بهایی برای ما تمام خواهد شد؟

جناب آقای وزیر دستور فرمائید در این موضوعات برای جامعه روشنگری شود اگر همراه مردم هستید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.