1397-09-21 16:27
2210
2
59479
یادداشت؛

سياست راهبردي دشمنان؛ جنگ رواني و شورش عليه نظام!

برخي تلاش دارند ـ عمداً يا سهواً ـ اعتراضات صنفي را حركتي يك بْعدي ديده و تنها از منظر اقتصادي صرف به آن ورود كنند. كمتر كسي است كه به پشت پرده اين ماجراها نظربیفكند.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه در نشست دادستان‌های ایران كه در دادستاني كل كشور برگزار شد اظهار داشت: «کشورهایی که با ما دشمنی دارند امروز برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران از همه توان و امکان خود استفاده می‌کنند. یکی از راهبردهایشان را بر این محور قرار داده اند که باید هر طور شده مردم را علیه نظام بشورانند؛ چرا که در غیر این صورت فعالیت‌های نظامی، اقتصادی و تبلیغاتیشان به تنهایی کارساز نیست. بنابراین امروز شاهدیم که یک عملیات روانی و فشار بسیار سنگین علیه کشورمان انجام می‌شود.»

هر فرد يا جناحي كه دغدغه امنيت كشور را نداشته باشد و يا برايش علي السويه و خارج از اولويت هاي عاجل نظام باشد خواسته يا ناخواسته با دشمن، براي تضعيف نظام هم جبهه شده است.

دشمن در صدد است كه با پشتيباني و بزرگنمايي حركات اعتراضي و تجمعات صنفي اقشار مردم، فضاي كشور را ملتهب نشان دهد.

منافقين نيز در چنين فضايي نقش اصلي را ايفاء مي كنند. اقدامات منافقين نه تنها از سوي كشورهاي منطقه ـ كه اقمار عربي امريكا محسوب مي شوند ـ مورد حمايت قرار مي گيرد بلكه پارلمانترهاي اروپايي نيز با سفر به آلباني و ديدار با مريم رجوي، مراتب حمايت خود را از فضاسازي هاي در داخل كشور ابراز مي دارند.

در حاليكه دولت و دستگاه متولي سياست خارجي مشغول رتق و فتق امورات برجامي با اروپائيان هستند مطبوعات خارجي روز يكشنبه 4 آذر نوشتند: «خانم مریم رجوی با یک هیئت بلندپایه از پارلمان اروپا در تیرانا ملاقات کردند و در رابطه با آخرین تحولات ایران گفت گو نمودند». در ميان اين هيئت بلند پايه پارلمان اروپا، نام استرون استیونسون،‌ هماهنگ کننده کمپین برای تغییر رژیم ایران! و نماینده سابق پارلمان اروپا به چشم مي خورد.

اين در حالي است كه برجام، هنوز هم در حالت كماست و ظاهراً پزشكان حاذق اروپايي، به اميد ديدن علائم حياتي، هنوز هم بر بالين اين جنين ناقص الخلقه انتظار مي كشند. براستي جمهوري اسلامي ايران چه ديني به اروپايي ها به سردمداري فرانسه دارد كه عليرغم دشمني هاي آشكار، باز هم بايد در انتظار معجزه آنان بنشيند؟

وقتی نمایندگانی در مجلس شورای اسلامی در کنار زیر سؤال بردن توانمندی‌های دفاعی و مدافعان امنیتی ـ نظامی کشور، از لزوم کنار گذاشتن سوءظن نظام نسبت به آمریکا سخن می‌گویند بدون شك، در مرحله بعد، قصد دارند كه زيلو را از زير پاي نظام بكشند. متاسفانه امروزه از آناني كه يك روز براي تصويب توافقنامه برجام گريبان چاک میدادند اثري نيست.

در حاليكه رهبر معظم انقلاب اسلامي از دشمني ها و بدعهدي هاي امريكا سخن به ميان مي آورد و براي دستگاههاي نظامي و امنيتي پيام هوشياري مي دهد، صداي برخي از آن كساني كه سينه خودشان را در دفاع از برجام سپر می کردند بلند مي شود كه: «مواظب باشيد، ادبيات امريكايي ها در ديپلماسي دارد خيلي تند مي شود، اينطوري كشور را به لبه پرتگاه مي بريد»!

دشمن با يك كُر هماهنگ و با استفاده از عوامل داخلي و منطقه اي خود يك جنگ رواني غليظي را عليه جمهوري اسلامي به راه انداخته و در صدد است تا نشان دهد شورش قريب الوقوعي سراسر ايران را فرا می گیرد!.

دشمنان نظام با راه اندازي اين جنگ رواني، قصد دارند كه ”هر طور شده مردم را علیه نظام بشورانند“. برخي هنوز هم به اميد بلند شدن دود سفيد از كاخ سياه نشسته اند تا آنرا نشانه حسن نيت! تلقي كنند. در برابر اميد بستن هاي آنان بايد گفت: ما بارگه داديم، اين رفت ستم برما.

به قلم علی صفاری

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.