1397-04-03 06:38
1743
2
54617
به قلم محمدرضا بهرامی کارشناس امورفرهنگی؛

سازمان تبلیغات اسلامی پرچم دار قله های رفیع تبلیغ حکیمانه دین است

سازمان تبلیغات اسلامی هم از جمله متولیان این امر است که درعرصه فرهنگ و تبلیغ حکیمانه دین، پرچم دار می باشد.

به گزارش گلستان ما؛ محمد رضا بهرامی: در نظام مقدس جمهوری اسلامی نهادهای زیادی هستند که به تبلیغ فرهنگ رهایی بخش اسلام ناب محمدی (ص) و ترویج خوبی ها و ارزش ها مشغولند. سازمان تبلیغات اسلامی هم از جمله متولیان این امر است که درعرصه فرهنگ و تبلیغ حکیمانه دین، پرچم دار می باشد؛ اگرچه باید گفت تلاش در این حوزه، کار بسیار پیچیده و زمان بر و به راحتی نمی توان آثار آنرا در جامعه دید ولی از طرفی کار در این راستا بسیار لذت بخش و شیرین است.

امروز جایگاه سازمان تبلیغات اسلامی با توجه به قرار داشتن درعرصه مقابله با جنگ نرم و هجمه های فرهنگی دشمنان نظام، جایگاهی بسیار مهم، حساس و از جهات گوناگون ارزشمند تلقی می شود. این نهاد به عنوان یکی از حسنات انقلاب، مسؤول انجام هر کار تبلیغی بر زمین مانده و بدون متصدی است و خوشبختانه توانسته در همین جهت با برنامه ریزی دقیق و همه جانبه و علاج جویانه و نیز آینده نگری، حرکت موثر و کارآمدی داشته باشد.

اقدامات فاخری که ریشه در اصول راهبردی سازمان به عنوان یک حجت بی بدیل هویدا بوده و فعالان تبلیغی در سطح کشور و این استان با نوآوری و روش های هوشمندانه تبلیغ و ارائه فعالیت های جامع برای مقابله با دسیسه های جبهه معارض انقلاب اسلامی کمرهمت بسته اند.

معطوف به همین نگرش و در آستانه اول تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی، باردیگر تلاش گران مجاهد جبهه فرهنگ دینی و حافظان سنگر فرهنگ اسلامی این فرصت را نیکو شمرده و با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) پیمان بسته و در جهت تحقق آرمان های فرهنگی تلاش مجاهدانه را دنبال خواهند نمود با امید به اینکه بتوانند حق قرآن عزیز، اسلام درخشان و ارزشهای متعالی الهی را ادا کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

صفایی

خروجی این " تبلیغات حکیمانه " ، چه زمان و کجا باید خود را نشان دهد ?! در حال حاضر و میهن خود ما که دین گریزی و بداخلاقی و گرایش به فرهنگ بیگانه و خلاف ، روز افزون و همه جا گیر شده است . هر آنچه در اسلام نهی شده ، بطور رسمی و غیر رسمی ، کاملا نهادینه شده و منکر و قبح خود را از دست داده است . دروغ ، ریا ، ریا ، زنا ، فحشا ، شرب خمر ، دزدی ، اختلاس ، احتکار ، خیانت ، چاپلوسی ، قتل ، تجاوز ، گناهان بزرگ و عجیب غیر انسانی و حتی دور از حیوانیت ، کبر و غرور مقامات ، بی توجهی به فقرا و مستمندان ، ارتشاء ، حق خوری و وووووو . که روز بروز بر دامنه ان افزوده میشود . همه از هم متنفرند و به چشم خطر و دشمن به یکدیگر نگاه میکنند . انصافا غیر از این است ? سی سال پیش هرگز اینگونه نبود ! چه شده است این مردم و این کشور را ? ............. !!!

0
0
پاسخ
1397-04-03 09:10
علی اصغر طغرائی

سلام خدمت برادران تبریک عر ض نموده و از مسئولین میخواهم که در زمینه کارهای فرهنگی مساعدت مالی بیشتری داشته باشند اجرکم عندالله

0
0
پاسخ
1397-04-03 14:58

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.