1396-12-12 15:59
768
0
51126
به قلم میثم زنگانه؛

مشکل کشور مدیران سالخورده اند نه دهه شصتی ها/ سخنان جهانگیری تزریق ناامیدی در کشور است

دبیر شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی استان به سخنان اخیر معاون اول رییس جمهور در مشکل دانستن جوانان دهه شصتی در کشور واکنش نشان داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجوسلام، میثم زنگانه در یادداشت خود آورده است؛

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای استان گلستان صحبتهای اخیر معاون اول رئیس جمهوری(دولت تدبیر و امید) را تزریق ناامیدی به جامعه عنوان کرد و به ریاست محترم جمهور پیشنهاد کرد جای پیرمردها را با مدیران مجرب،متعهد و جوانتر عوض نماید تا چنین مدیری که بر کرسی مدیریت ارشد این مملکت نشسته و به جای حل مساله و تدبیر و تبدیل آسیب های!!! احتمالی به فرصت آیه یاس و ناامیدی نخواند و ارزش ها را به ضد ارزش بدل ننماید.

کم نداریم افرادی همچون آقای اسحاق جهانگیری از اول انقلاب اسلامی مسئولیت داشته و از ۲۵ سالگی در سرنوشت دیروز و امروز مردم نقش آفرین بوده اند.

چطور می شود که این آقایان که غالبا افرادی غیر آکادمیک برای امور مدیریتی بوده اند در تمام طول عمر انقلاب مشغول تجربه آموزی، تحصیل از جیب ایرانی و آزمون و خطا مدیریتی بوده، کرسی مدیریتی نظام را به نفع پرورش یافتگان عصر انقلاب اسلامی رها نمی کنند.

حالا که مدرک دکتری،عالی ترین مناصب اجرایی و... دست یافته اند، موالید دهه 60 را مایه مصیبت و بدبختی می داند! چطور جوانان ایثارگر و شهید ما بین سنین ۱۷ تا ۳۰ سال مهمترین سطوح جنگ تحمیلی را اداره می کردند حالا امثال اینان به این پرورش یافتگان عصر انقلاب( نه عصر ستمشاهی پهلوی) اعتماد نمی کنند.

مشکل دهه ۶۰ و ۷۰ تعدادشان نیست، مشکل آنها مدیرانی هستند که با هفتاد سال سن، صندلی قدرت را رها نمی کنند و کل مملکت را بچه هایی می دانند که بدون آنها هلاک می شوند!بدبختی مملکت همین مدیران دو چهره ای هستند که قبل از انتخابات قربان صدقه جوان ها می روند و بعد از انتخابات آنها را مصیبت می دانند!

دهه شصتی ها که جای خود، ولی دهه هفتادی ها اثبات کرده که آنها به مراتب بهتر از اغلب مدیران و مدعیان کنونی کشور بلدِکار هستند و اگر کشور یک دوره به آنها سپرده شود، خیلی موفق تر و جلوتر می افتد. مهمترین هنر اینها در اقتصاد مقاومتی در اصل مقاومت در برابر راحت زندگی کردن مردم است!

یادمان نرود که هر جا به نسل جوان اعتماد کردیم جمهوری اسلامی ایران عظمت بیشتری داشته است که مدعی این مطلب اداره کشور در شرایط جنگ تحمیلی و مبارزه حق علیه جبهه باطل توسط جوانان زیر سی سال سن بوده است خصوصا که در عهد جمهوری اسلامی ایران مطابق فرمایش رهبر انقلاب( مد ظلله العالی) متعهدتر و متخصص تر هستند. به امید تزریق امید و تدبیر واقعی به جوانان مان.

من الله التوفیق.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.