1396-12-12 13:58
889
0
51123
صحبتی با معاون رئیس جمهور:

خوب شد شما رئیس جمهور نشدید

یک دهه شصتی خطاب به معاون رئیس جمهور گفت: آقای معاون، شما الان معاون هستید اینگونه می گویید، اگر خود رئیس جمهور بودید حتما تمام مشکلات کشور را، حتی زلزله ها و طوفانهای آمریکا را نیز به گردن ما می انداختید؟

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، صحبتهای اسحاق جهانگیری متولد 1336 و معاون رئیس در خصوص مشکلات کشور و تقصیر دهه شصتیها، اعتراضات گسترده ای را در محافل عمومی و رسانه ای کشور چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی ایجاد کرده است.

در زیر نوشته جمعی از دهه شصتیها را خطاب به معاون رئیس جمهور می خوانید.

صحبتی با معاون رئیس جمهور:

من دهه شصتی هستم و خیلی حرف گوش کن تشریف دارم.

معاون رئیس جمهور، شما که طبق برنامه ی ریخته شده، یکی از کاندیداهای ثبت نام شده برای رئیس جمهور شدن بودید، در صحبتهای خود به ما دهه شصتیها می تازید! چرا؟؟

آقای معاون، شما الان معاون هستید اینگونه می گویید، اگر خود رئیس جمهور بودید حتما تمام مشکلات کشور را، حتی زلزله ها و طوفانهای آمریکا را نیز به گردن ما می انداختید؟؟!

البته نباید از شما گلایه کرد، چرا که این رویه شما در 4 سال اول دولت داری بود.

خوب یادمان است که در آن 4 سال اگر آبی می خوردید و از گلویتان پایین می رفت، جزو سند افتخارات دولت شما بودید ولی وای به روزی که در هنگام آب خوردن سرفه ای می کردید، آن وقت این دولت قبلی بود که مقصر بود و باید هزاران فحش و ناسزا نثارش می شد؟؟

نمی دانیم چرا وقتی به اینجای داستان می رسیم، این رویه شما ما را یاد نظر رئیس رژیم صهیونیستی می اندازد که گفته بود، کاری خواهد کرد که همه دوران دولت نهم و دهم را جزو سیاه ترین دوران حکومت ایران اعلام کنند!!
آقای معاون خدا را شکر می کنیم که شما رئیس جمهور نشدید ولی خوب البته فرقی هم نمی کرد، رویه همان رویه می ماند!!

اما بدانید که ما دهه شصتیها جزو حرف شنوترین جوانهای کشور و البته کارا ترین جوانهای کشور بودیم، پیشرفتهای علمی امروز کشور، اختراعات، اکتشافات، دفاع جانانه در جبهه های حق علیه باطل، افتخارات ورزشی و ... همه و همه بچه های دهه شصت، الگوی خوبی برای کشور بودند، مگر اینکه این ها جزو افتخارات شما نباشند و برای شما اینها مهم نباشد!!

ای کاش شما دهه سی ای ها به ما دهه شصتیها اجازه فعالیت می دادید؟ اما گویی اینکه برخی از شما دهه سی ای ها هنوز فکر می کنید جزو بزرگانید و بقیه مردم به خصوص ما دهه شصتیها بچه هایی هستیم که باید فقط حرف شنوی داشته باشیم و در مسائل حتی مربوط به خودمان هم نظری ندهیم.

یادتان باشد آقای معاون که ما دهه شصتیها الان بالای 30 سال سن داریم و این یعنی وقتی برخی از شما دهه سی ای ها، مسئولیت در کشور گرفتید، هنوز به سن امروز ما نرسیده بودید، ولی امروز هنوز شما مسئولیت دارید و ما را به حساب نمی آورید؟

و وقتی هم به شما می گوییم، ما هم مثل شما هستیم به ما هم اجازه دخالت در امور کشورمان را بدهید، بگذارید کشور را مدیران جوان بچرخوانند، بگذارید ما هم تجربه چرخواندن کشور را نه به مدد آزمون و خطا بلکه به مدد علم و تجربه از شما بگردانیم، می گویید: تمام مشکلات کشور مربوط به همین دهه شصتیهاست!!

حالا که این سخن را گفتید و متوجه شدید که اشتباه کردید، حتما از تریبونی که به راحتی در اختیار شما قرار داده می شود، خواهید گفت: منظورتان چیز دیگری بوده و الی آخر؟؟

اما بدانید که ما دهه شصتیها و حتی هفتادیها و هشتادیها و نودیها و ... مانند شما عمل نخواهیم کرد. ما علاوه بر احترام به بزرگان و افتخارات کشورمان به جوانان هم احترام می گذاریم و به آنها فرصت اقدام و عمل خواهیم داد.

خلاصه آقای معاون، این که بعد از خراب کردن دولت نهم و دهم، این بار نوبت دهه شستیها نخواهد بود، مطمئن باشید ما جوانان دهه های بعد از شما، این چیزها را خوب می فهمیم.

از طرف جمعی از جوانان دهه شصتی و الی آخر.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.