1396-03-22 18:57
1211
1
40176
یادداشت؛

سهم جلین و بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی

گویا در جلسه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اعضای شورای شهر جلین، ساخت بیمارستان 1000 تخت خوابی به این شهر واگذار شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ یادداشت زیر با ادعای پرده برداری از سیاست های پنهان حوزه سلامت  استان گلستان برای ما ارسال شده است که از نظر می گذرانید:

یکی از آفاتی که مداخلات باند های اجتماعی و گروه های سیاسی در مراکز آموزشی و علمی دارد! سهم خواهی و باج دهی به آنان است! سهم آقای قره خانی (نماینده علی آباد)! سهم برخی از مراکز قدرت! و اکنون سهم غیر منطقی و قانونی جلین!!!!!

چند سالی بود که برخی از اعضای شورای شهر جلین به دکتر ریاحی ریاست وقت دانشگاه جهت موافقت ساخت بیمارستان ۱۰۰۰ تخت خوابی گرگان در شهر جلین فشار های سیاسی و اجتماعی آوردند، ولی موفق نشدند. اما متاسفانه خبر ها حاکی از آن است که دکتر فاضل روز چهار شنبه ۱۷ خرداد در جلسه ای که از قبل تصمیم اخذ شده بود با حضور اعضای شورای شهر جلین حق قانونی مردم گرگان یعنی ساخت بیمارستان ۱۰۰۰ تخت خوابی در مرکز استان را به صورت غیر قانونی به شهر جلین واگذار نموده است.

این در حالی است که ۱۰ هکتار زمین اهدایی مردم شریف جلین حدود ۱ میلیارد قیمت دارد که این مبلغ در مقابل یک هزار میلیارد تومان هزینه ی ساخت و تجهیز بیمارستان رقمی محسوب نمی شود.

 نکته قابل توجه این که ۵۵ هکتار زمین در بهترین موقعیت دسترسی در گرگان کنار فرودگاه و متصل به راه آهن تحت عنوان شهرک سلامت تعبیه شده بود و در شرف عهد قرارداد بود که نیازهای ۵۰ سال آینده ی حوزه سلامت استان را مرتفع می کرد. دیگر اینکه بیمارستان۱۰۰۰گرگان به جایگزینی بیمارستان های فرسوده پنج آذر و طالقانی است که در مجوز آن ذکر شده فقط در شهر گرگان بوده و هست که قطعا هیچ نهاد یا مرجعی نمی تواند مبادرت به تغییر موقیعت جغرافیایی آن نماید.

سوال؟؟

 آیا آنانکه در رسمی معیوب ریاست مرجع سلامت گلستان را در مزایده ای برنده شدند! " ناگزیرند به حامیان خود سهام دانشگاه را در مناقصه ای واگذارند؟

 به امید فردایی بهتر که خورشید طلوع می کند ...

پاسرو؛ نکته قابل توجه در یادداشت های ارسالی با این مضامین به سایت پاسرو، رویکرد انتقادی نگارنده است که تائید و رد آن بسته به پاسخگویی دانشگاه علوم پزشکی استان دارد علی ایحال بنظر می آید سیاست نهفته ای نیز پشت پرده همین انتقادها قرار دارد! بنابراین این یادداشت رونوشت می شود به ریاست دانشگاه علوم پزشکی گلستان.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

محمد

با توجه به وضعیت فرهنگی جلین .این مکان جای مناسبی برای ساخت بیمارستان نیست زیرا که بیمارستان باید در فضای ایمن فیزیکی و اجتماعی آرام باید ساخته بشه

0
0
پاسخ
1396-03-23 03:13

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.