1396-01-09 10:56
1016
1
37171
فعال رسانه ای:

همه باید قدردان رسانه‎های انقلابی باشند/ رسانه‎های مغرض از دوقطبی کردن جامعه بپرهیزند

دربدترین زمان تعیین شده از کنار خانواده بودن می گذرند و بخاطرعشق به شهر و مشخص کردن هویت کاندیداهایی که مانند کاندیداهای شما قدرت هزینه کردن را ندارند در فرمانداری حاضر می شوند و برای چندین بار این عملکردشان مورد تقدیر معنوی قرار می گیرد و نه تقدیر مالی باید مورد حمایت قرار گیرند اما چون شما این عمل به ذهنتان نرسیده، این حرکت را مورد تخریب قرار می دهید.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، با توجه به نزدیک شدن ایام انتخابات شورای اسلامی شهر روستا و ریاست جمهوری در 29 اردیبهشت و نام نویسی از کاندیدای شوراها از 30 اسفند تا 6 فروردین اوج تعطیلات نوروزی شروع شده بود اکثر مردم درگیر خرید شب عید و دید بازدید بودند در این بین تعدادی از رسانه های متعهد در راستای رسالت خبری خود حاضر شدند از تعطیلات خود بگذرند و به اطلاع رسانی از چگونگی نام نویسی بپردازند اما برخی رسانه های به جای تشکر از این رسانه های انقلابی به تضعیف عملکرد اینان پرداختند که جای تاسف دارد.

در همین راستا یکی از فعالین رسانه ای در متنی به انتقاد از این رفتار پرداخت. هادی احمدی در این متن آورده است: تاسفی بیش از اندازه برای سایتی که جیره و مواجب خود را از جیب هرکس درمی آورد.

دراین چند روزه که از ثبت نام ثبت نام های کاندیدا های شورای شهر گرگان می گذرد سایت ها و افراد به خصوصی دوباره شروع به ایجاد تفرقه افکنی کرده تا باز هم با ایجاد سر و صدا بتوانند کار خود را در کمال سکوت انجام دهند.

لازم می دانم از قول خود چند نکته را به مدیران کانال های اصلاح طلب و گرگان فردا یاد آورکنم:

این که خبرنگارانی انقلابی و پای کار در زمان ثبت نام کاندیدها که از طریق همین دولت مشخص شده و معلوم نیست چرا 1.دربدترین زمان تعیین شده از کنار خانواده بودن می گذرند و بخاطرعشق به شهر و مشخص کردن هویت کاندیدا هایی که مانند کاندیدا های شما قدرت هزینه کردن را ندارند در فرمانداری حاضر می شوند و برای چندین بار این عملکردشان مورد تقدیر معنوی قرار می گیرد و نه تقدیر مالی باید مورد حمایت قرارگیرند اما چون شما این عمل به ذهنتان نرسیده مورد تخریب قرارمی دهید.

2. این که شما مطلبی را درکانالتان ازفردی به قول خودتان که کارشناس سیاسی است نشر می دهید و در آن از کاندیدا ها سوالاتی را مطرح می کنید کاری بسیار مضحک است حال من از شما چندسوال می پرسم تا بحال به چند شهر اروپایی رفته اید؟ آیا همه ی کاندیداها باید مدرک شهرسازی و مدیریت شهری داشته باشند؟شما خودتان چند کتاب مدیریت شهری خوانده اید که این طور کاندیدا ها را مورد عتاب قرار می دهید؟ آیا کاندیدها فقط باید دریک زمینه خاص تخصص داشته باشند؟چند تن از نامزد های شما مدیریت شهری خوانده اند؟

3. اخیرا به افرادی چون آقای مهندس عموزاد که ازقشر رسانه و چشم بینای مردم است انتقاد کرده اید که چرا خودتان را از فلان قشر جدا دانسته اید که این موضع بیسوادی شما را می رساند به دلایلی چون آقای عموزاد همچون رهبری خود را انقلابی نامیده اند نه اصولگرا و نه اصلاح طلب. برای حضور درقشر سیاسی آن قشر باید ازشما درخواست کنند نه اینکه آدم خود را به زور در یک جناح قرار دهد.

در پایان از شما مدیران کانال تقاضامندم دست از دوقطبی سازی بردارید وهمه را انقلابی بدانید البته اگر درعمل بود نه تنها درحرف و یک کارشایسته ای که فرمانداری دولت یازدهم در جا دادن به خبرنگاران ولایی را انجام داده تقدیر کنید زیرا ب قول خودتان دولت روحانی دولت نقد و دولت تمام رسانه هاست.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

رضایی

مطلب خیلی خوب بود واقعا حرف دل خیلی ها بود امیدوارم این سخنان که از زبان یک جوان عاشق شنیده می شود برای ایشان موفقیت را به همراه داشته باشد

0
0
پاسخ
1396-01-10 06:58

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.