1396-01-04 17:58
1108
0
36962
فعال دانشجویی

تاکید چند باره رهبری بر اقتصاد نشان از عملکرد ناموفق دولت دارد/ مسئولین توصیه های رهبری را جدی بگیرند

از روی نام گذاری امسال می توان فهمید که آقا همچون مردم راضی نیستند که چندین سال هست که از نام اقتصاد مقاومتی استفاده می کنند،در مدرسه یاد گرفتیم که زمانی یه درس را چند بار تکرار میکنید که یا تجدید و یا مردود شده باشی...

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، به رسم هر ساله در اولین روز بهار مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی سخنان مهمی را درباره اتفاقات روی داده شده و آنچه که در سال جدید باید مورد هدف گذاری قرار گیرد را در دیدار عمومی مردم به مسئولین و ملت ایران بیان می دارند.

در همین راستا و با توجه به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب مجید نادم یکی از فعالین دانشجویی که پای سخنان رهبری در حرم مطهر نشسته بود در متنی به بیان تحلیل سخنان ایشان پرداخت.

افتخار این رو داشتم که در حرم مطهر آقا امام رضا (ع) بشینم پای صحبت های نائب به حق امام زمان مقام معظم رهبری.

صحنه های عجیبی قبل از سخنرانی آقا در مشهد دیده شد،از صف هزاران نفری ساعت ها قبل از سخنرانی آقا برای ورود به رواق امام خمینی بگیریم تا جمعیت میلیونی زائران حرم امام رضا که از جای تا جای ایران و جهان خود رابه حرم رساندند تا فرامین ولی امر مسلمین جهان را با عشق گوش کنند...

زمان سخنرانی آقا حرم غرق در سکوت شد، انگار نه انگار که میلیون ها نفر آنجا بودند،چهره ی بعضی ها رو می دیدم که چشم های اشکبارشان نشان از اهمیت موضوع را می داد.

آقا صحبت های بسیار مهمی را انجام دادند و مثل همیشه با قدرت بیان و تفکر بالای خود مردم رو آگاه ساختند، روی اصلی صحبت های آقا مشکل معیشیتی مردم بود و نقد به مسئولین،نقدی می شد از روی نام گذاری امسال هم فهمید که آقا همچون مردم راضی نیستند که چندین سال هست که از نام اقتصاد مقاومتی استفاده می کنند،در مدرسه یاد گرفتیم که زمانی یه درس و چند بار میخونی که یا افتاده باشی یا مردود شده باشی...

آقا کارنامه انقلاب رو برای مردم شرح دادن تا مردم بدانند مشکلات فعلی در کشور هیچ ربطی به نظام اسلامی ندارد،چرا که نظام و انقلاب بارها ثابت کرده اند که اگر کاری بخواهند انجام بدهند توانایی آن را دارند.

خلاصه صحبت های حضرت آقا این بود که به هیچ وجه از اوضاع کنونی در کشور راضی نیستند و آمار و ارقامی که ارائه کردند نشان داد که با آمار و ارقامی که برخی مسئولین به آن تکیه می کنند یکی نیست.

آقا در پایان در مورد انتخابات هم بیاناتی را فرمودند و تاکید کردند که مثل همیشه در انتخابات دخالتی ندارند اما جایی که بخواهد حق مردم نادیده گرفته شود وارد می شوند.

ای کاش تمام مخالفین این انقلاب و نظام آنجا بودن و می دیدند مردمی که عاشقانه گوش می کردند و با تکبیر هایشان به سخنان آقا مهر تایید می زدند..

ما باید آگاه باشیم و با چشمانی باز به سمت انتخابات سال 96 بریم، همانطور که آقا گفتند سال حساسی در پیش روی ملت ایران هست اما می توان با گوش دادن به فرامین مقام معظم رهبری این سختی ها آسان شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.