1395-12-05 07:33
1473
0
35653
یادداشتی به بهانه حضور مازنی در دانشگاه فرهنگیان گرگان؛

اصلاح طلبان و لگد به لیوان آب!

هر چند با رحلت آیت الله هاشمی، رهبر معظم انقلاب صمیمی ترین یار دیرینه خود را از دست دادند اما محض اطلاع شما باید گفت سید علی خیلی زودتر از اینها تنها شد! در آن زمان که ندای این عمار سر دادند تا روشنگری از سوی عمارها انجام شود اما برخی نخبگان و عقلای جامعه تشخیص دادند به جای لبیک سکوت را اختیار کنند!

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، در روزهای گذشته دانشگاه فرهنگیان و جامع گلستان میزبان احمد مازنی نماینده اصلاح طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بود.

پای سخنانش که نشستیم سخنان به نسبت منطقی و عام پسند داد از همدلی و انسجام و انتفاع همگانی گفت و اینکه مشکلات جز در فضای مشارکت و کمک همگانی حل نخواهد شد از اینکه همگان باید ایران و انقلاب را از آن خود بدانند. از سه یاور امام نام برد که درود برآنان شعار جوانان انقلابی آن دوران بود.

سخنان زیبا و جذاب که مورد قبول هر طیف و جریانی بود و کسی را نمی شد پیدا کرد که حداقل با کلیات آن سخنان مخالفتی می داشت!

دانشجویانی که در جمع حضور داشتند شاید از شنیدن این سخنان راضی به نظر می آمدند ولی کاش این گفتمان زیبا در عمل هم می شد که پیاده شود!

اینکه جریانات سیاسی دیگر تا چه اندازه به این سخنان پایبند هستند بماند! ولی آقای مازنی کاش می گفت که همفکرانانش تا چه اندازه به این حرفهای زیبا عمل کردند! از هم لیستی های امید هم اگر نپرسیدند از روئسای دانشگاههای فرهنگیان و گلستان حداقل می پرسیدند!

آیا انتفاع همگانی در جامعه پدید می آید وقتی در دانشگاهی اعلام کردند که کلیه کلاسهای درسی تعطیل می باشد و همه ملزم هستند در این مراسم شرکت کنند؟!

برنامه جنابعالی مگر از سوی یک تشکل دانشجویی برگزار نشد؟ ولی به گفته دانشجویان چرا مسئولین دانشگاه فرهنگیان در خوابگاهها حضور یافتند و به فراخوانی دانشجویان جهت شرکت در مراسم پرداختند!

شما چه جالب گفتید که تفتیش عقاید نباید صورت گیرد کاش از مسئولین دانشگاههای فرهنگیان می پرسیدید چند درصد دانشجویان به خاطر مواضع انقلابی خود در این مدت به حراست دانشگاه فراخوانده شدند؟!

آقای مازنی! متاسفانه باید گفت که آزادی بیان ،حقوق شهروندی و... مسائلی هستند که جریان اصلاح طلب از قبل آن نون زیادی خورده است ! و تا زمانی این مسائل اهمیت دارد که نظر این جریان تامین شود!

مثل اصلاح طلبان همانند کسی است که اگر در وسط اتاق پایشان به لیوان آبی خورد و آب بر زمین ریخت بگویند مگر جای لیوان در وسط اتاق است! و اگر رقیب به لیوان لگد زد بگویند مگر کوری که لیوان را ندیدی!

آقای مازنی! شما از تنهایی یار سوم امام یعنی مقام معظم رهبری گفتید که با شهادت بهشتی و رحلت هاشمی تنها شدند،

واقعا به مطلب خوبی اشاره کردید، هر چند با رحلت آیت الله هاشمی، رهبر معظم انقلاب صمیمی ترین یار دیرینه خود را از دست دادند اما محض اطلاع شما باید گفت سید علی خیلی زودتر از اینها تنها شد!

در آن زمان فتنه که صدای این عمار سر دادند تا روشنگری از سوی عمارها انجام شود اما برخی نخبگان و عقلای جامعه تشخیص دادند به جای لبیک سکوت را اختیار کنند!

شما که در کارنامه تان آمده بود شاگرد درس خارج فقه رهبری هستید چه اندازه خود را ملتزم به انجام فرامین ایشان می دانید! می گویند به مساله فتنه حساسم ولی به دست پروده بودن کروبی افتخار می کنید! می گویند نظام با رافت با سران فتنه برخورد کرد ولی شما به دنبال رفع حصر فتنه گران هستید! و مدعی هستید گذشته را نبایدشخم زد!

بله از تنهایی و مظلومیت رهبری گفتید پس این را هم بدانید که دانشجویان انقلابی فرهنگیان کلامی از مواضع رهبر معظم در مورد فتنه بر روی بنری نوشتند اما دوستان اصلاح طلبتان برای اینکه مبادا چشم شما به آن بیفتد با پارک یک دستگاه تویتا مانع دید شما شدند! حال دانستید که چرا می گویم این سخنان زیبای جنابعالی در حد شعار باقی مانده است؟! و با حرف نمی شود همدلی و مشارکت در کشور بوجود آورد!

4505

از این گفتید که عالم محضر خداست و اگر ظلمی به کسی شود هر چند نتواند حق خود را احقاق کند ولی در قیامت باید کسانی که ظلم کردند در پیشگاه عدل الهی حاضر شوند، این سخن جنابعالی بسیار متین و صحیح است ولی آقای مازنی! آیا یار تنهای امام نفرمودند که فتنه گران ظلم بزرگی در حق نظام کردند و از مظلومیت نظام اسلامی نگفتند؟!

چرا جنابعالی و دوستانتان سکوت کردید و یا احیانا سنگ آنان را به سینه می زدید!

اما چه کنیم که این سخنان برای سیاسیون شاید تکراری باشد و در آنان اثر نکند ولی این نوشته صرفا برای این بود که بدانید این سخنان تا وقتی از افراد پذیرفتنی است که در عمل نشان داده باشند تا چه اندازه به آن پایبند بوده اند؟!

همانطور که فرمودید همگان روزی در پیشگاه خدا حاضر می شوند روزی که هیچ عذری از کسی پذیرفتنی نیست چرا که در آن روز قاضی و شاهد یکی است و راه فراری برای کسی وجود ندارد.

خدا کند در آن روز شرمنده امام و شهدا نشویم انشاله.

نویسنده: هاشمی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.