1395-04-06 12:03
1021
0
34186
به بهانه فرا رسیدن هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی

آمریکا چگونه مدعی حقوق بشر است؟!

کشوری که آمریکا نام گرفت با قتل عام آمریکاییان بومی از طریق جنگ و بیماریهای واگیردار متولد شده همین کشوری که نقض حقوق بشری در آن آشکار است در رفتاری دوگانه و فریبانه به برخی کشورها بویژه ایران اسلامی تهمت نقض حقوق بشری می زند.

به گزارش گلستان ما ؛ نجیب الله تاری کارشناس ارشد علوم سیاسی نوشت : کشوری که آمریکا نام گرفت با قتل عام آمریکاییان بومی از طریق جنگ و بیماریهای واگیردار متولد شده است.

سفیدپوستان اروپایی با مهاجرت به این کشور ایده برتری نژادی خود و وحشی خواندن بومیان سرخ پوست آمریکایی را مطرح کردند و هنوز هم نژادپرستی در جای جای این کشور نمایان است؛ در نظام آموزشی، بکارگیری سرخ پوستان و بومیان امریکا بعنوان بردگان در کشتزارها و معادن جدید، زندانی شدن سیاه پوستان و کشتار آنان، تبعیض جنسیتی در آمریکا، تجاوز جنسی و خشونت علیه زنان، کودک آزاری ، همه موید این موضوع هستند.

حال همین کشوری که نقض حقوق بشری در آن آشکار است در رفتاری دوگانه و فریبانه به برخی کشورها بویژه ایران اسلامی تهمت نقض حقوق بشری می زند.

نظامی اسلامی که با تأسی از آموزه های دینی، طرفدار استقلال ملت های مظلوم است و در مقابل نظام سلطه ایستاده است . عمق کینه آنان با دین اسلام است و دشمنی دشمنان ما به خاطر اینست که ایران اسلامی حدود الهی را اجرا می کند.

می گویند در نظام لیبرالی غرب، احترام به فرد ملاک است، اگر دولتی هست برای امنیت فرد بوجود آمده است ولا غیر، آن وقت جنایتکاری رژیم جعلی اسرائیل - این زاینده ناجور آمریکا- در کشتار مردم بی دفاع فلسطین و مورد دیگر از اقدامات شنیع سلفی های تکفیری در جهان اسلام مورد حمایت و پشتیبان آمریکاست، چرا امروز رژیم سفاک وهابی و سعودی عربستان از لیست سیاه ناقضان حقوق بشر خارج می شود و دبیر کل سازمان ملل آنرا رسانه ای می کند؟! آنوقت این حقوق بشر است؟ حقوق بشری که فقط منافع غرب را تأمین می کند و سیطره بر جهان را.

بی شک جاهلیت مدرن امروز با بهره گیری از تکنولوژی منهدم کننده حقوق بشر است. غرب به سرکردگی آمریکا بدنبال حاکمیت شیطان و آموزه های نا میمون آن است و آزادی های آن از آزادی های حیوانی بیشتر است.

اگر بخواهیم جنایات 60ساله آمریکا و عوامل آن را علیه ملت ایران فهرست کنیم؛

تهاجمات ، کودتاها؛ توطئه های امنیتی _ سیاسی، ترور شخصیت های انقلابی، ترور دانشمندان هسته ای، تحریم ها، صدور قطعنامه های شورای امنیت با تحریک آمریکا، هرکدام مصادیق بسیاری دارند و شرح هریک سطوری را می طلبد. فقط به چند نمونه اقدامات آمریکا علیه ایران بعد از انقلاب اسلامی را بازخوانی می کنیم؛

- تبدیل سفارت آمریکا به لانه جاسوسی-مصادره اموال ایران

- هجوم نظامی مستقیم به ایران (ماجرای طبس)

- کودتای نورژه برای براندازی ایران اسلامی

– حمایت از صدام در 8 سال جنگ تحمیلی

– حمله به کشتی ها و سکو های نفتی ایران- حمایت از سازمان منافقین

- اعمال تحریم های ظالمانه- تهاجم فرهنگی و جنگ نرم علیه ملت ایران

– ساخت فیلم های ضد ایرانی و ضد اسلامی

– تهدید ملت ایران به حمله نظامی

- حمایت آمریکا از گروه های تروریستی بویژه در مرز های ایران

- حمایت آمریکا از فتنه و اغتشاش در سال های 78 ، 82 و 88

- ترور دانشمندان هسته ای ایران و ده ها مورد دیگر.

استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به حقوق بشر اعتقادی ندارند، به دیگر کشورها بویژه ممالک اسلامی با راه اندازی یک هژمونی و با بهره گیری از ابزار های رسانه ای، خود را متولی ایفای حقوق بشر در دنیا معرفی می کنند اما ملت ایران به عنوان اُمّ القرای جهان اسلام هوشیار است و حماسه قیام کربلا و حضرت سیدالشهداء الگوی رفتاری و عملی هر ایرانی غیرتمنداست، به این ادبیات مضحک وقعی نمی نهند و همواره با پیروی از مراجع مذهبی و سیاسی خود یکپارچه و متحد در برابر نظام سلطه به ویژه آمریکا، محکم و استوار قدم برمی دارند با اعتقاد به اینکه پیروزی با اسلام است و این وعده الهی محقق می شود.

نجیب اله تاری
کارشناس ارشد علوم سیاسی
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.