1395-03-07 04:03
977
0
32647
یادداشتی به قلم مریم مجلسی؛

ما حق داشتن موشک بالستیک را از شمایی که به مذاکره می‎پردازید، می‎خواهیم

تا چه اندازه جریان طبس، کودتای ۲۸مرداد، هشت سال دفاع مقدس، بالا کشیدن پول های ایران و... باید تکرار شود تا خیانت این دشمن دوست نما عیان شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو، مریم مجلسی، دانشجوی فعال استان گلستان در یادداشتی آورده است: محض رضای خدا کاری کنید! این همه تهدیدهای ایمیلی کافی نیست؟ تا چه حد پاسخ گرفتیم؟ روز به روز با سخنان جدید، چه سر درمدارانشان چه اساتید و نخبگانشان ما را سوپرایز می کنند.

تا چه اندازه جریان طبس، کودتای ۲۸مرداد، هشت سال دفاع مقدس، بالا کشیدن پول های ایران و... باید تکرار شود تا خیانت این دشمن دوست نما عیان شود.

نمی خواهم حتی یه شکل خوش بینانه باور کنم که برخی از جریان ها دوست داخلی برای دشمن مهره شده اند، اگر مهره نشده اید برائت بجویید، جناب کواکبیان، نماینده منتخب مردم تهران نیز اذعان داشتند که طرفداری بی بی سی از لیست ما ربطی به ما ندارد! پس لااقل اعلام برائت کنید و اجازه ی سوء استفاده ندهید.

دوستان برای جریان تروریستی در فرانسه به ساعت نکشیده تسلیت نامه بار می کنند و راهی می کنند برای تسلای بازماندگان اما ...چند روز از فاجعه ی دست نشانده ی دوست آمریکا در خان طومان میگذرد؟ چند دفعه برای تسلای خاطر کودکان یا پدران و مادران سوری حتی لب به سخن گوشودند؟

ما به عنوان جوان انتظار داریم ایستادگی و مقاومت را از روسای اجرایی کشورمان ببینیم. ما انتظار داریم موضع گیری از جایگاه قدرت توسطشان را مشاهده کنیم. ما ایستادگی محکمشان در برابر حق موشکی سرزمینمان را انتظار داریم.

وقاحت دشمن در مورد برنامه هستی عیان شده است لطفا کاری کنید که لااقل امنیت از ما گرفته نشود، سخن آخر اینکه: ما حق داشتن موشک بالستیک را از شمایی که به مذاکره می پردازید می خواهیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.