1396-04-23 10:02
912
0
41432
رئیس کمیسیون عمران مجلس در فرودگاه کلاله:

استمرار پروازهای فرودگاه کلاله همکاری مسئولین و مردم را می طلبد/ فرودگاه کلاله پس از 6 ماه از بحران خارج می شود

رئیس کمیسیون مجلس شورای اسلامی گفت: با ازسرگیری پروازهای فرودگاه کلاله، استمرار پروازهای این فرودگاه همکاری نماینده، فرماندارن، بخشداران، خیرین و بخصوص مردم را می طلبد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، محمد رضا رضایی در مراسم از سرگیری مجدد پروازهای فرودگاه کلاله گفت: اینکه پویا ایر وارد فرودگاه کلاله شد، به این معنا نیست که این شرکت در جهت اهداف اقتصادی در این فرودگاه گام گذاشته است، بلکه هدف از این اقدام کمک به مناطق کمتر توسعه یافته که دارای ظرفیت های بالقوه است، می باشد.

gozaresh 5

وی افزود: با ازسرگیری پروازهای فرودگاه کلاله، استمرار پروازهای این فرودگاه همکاری نماینده، فرماندارن، بخشداران، خیرین و بخصوص مردم را می طلبد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم و مسئولین با تنظیم مسافرت های خود با پروازهای فرودگاه کلاله می توانند کمک شایانی در استمرار پروازهای فرودگاه کلاله بکنند و متذکر می شویم که سختی کار در 6 ماه اول پروازها است و پس از ان مسلما با کمبود صندلی برای مسافرین مواجه خواهیم شد.

فرودگاه ها اقتصادی شود

رضایی با تاکید بر اینکه صنعت هوایی داخلی کشور نیازمند هواپیماهای کوچک است، گفت: خوشبختانه در خرید هواپیما، این مهم لحاظ شده است و می توان با تمهیداتی مناسب فرودگاه های خاموش کشور را بسوی هر چه اقتصادی شدن و استمرار پروازها سوق دهیم.

600 هزار میلیارد تومان پروژه ناتمام داریم

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از وضعیت نامناسب اقتصادی دولت خبر داد و گفت: در سال گذشته تنها 30 هزار میلیارد تومان بودجه برای حوزه عمران کشور در نظر گرفته شد و این در حالی است که در حال حاضرپروژه هایی در سال های گذشته کلنگ زنی شده است که بصورت ناتمام باقی مانده اند و برای تکمیل ان نیاز به 600 هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است.

وی تاکید کرد: با این وجود، اگر در کشور کلنگی هم بر زمین زده نشود، فقط 20 سال طول می کشد که پروژه های یاد شده تکمیل شود؛ لذا باید به بخش خصوصی اعتماد شود تا بتوانیم از این چالش خارج شویم.

رضایی در پایان تاکید کرد: استمرار پروازهای فرودگاه کلاله باعث توجه وزارت به این فرودگاه می شود و به تبع آن این امر باعث تجهیز هر چه بیشتر فرودگاه خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار گلستان: استانداری گلستان از پروازهای فرودگاه حمایت می کند

رضا مروتی معاون عمرانی استانداری گلستان هم در این مراسم با بیان اینکه استمرار پروازهای فرودگاه کلاله باعث رونق شرق گلستان می شود، گفت: مجموعه استانداری و استانی امادگی لازم جهت حمایت و استمرار پروازهای فرودگاه کلاله را دارد.

gozaresh 2

وی افزود: در همین راستا بودجه تامین سوخت این فرودگاه در بودجه سال 96 استان لحاظ می شود.

مروتی نیز همچون مسئولین دیگر بر اینکه این پروزه تنها با همکاری و همدلی مسئولین و مردم به هدف مدنظر منتج می شود، تاکید کرد و از رئیس شرکت هوایی پویا ایر خواست تا با دید دیگری به این فرودگاه نگاه کند تا این نوع نگاه با همکاری مسئولین و مردم باعث استمرار پروازهای این فرودگاه شود.

نماینده شرق گلستان: مردم و مسئولین به استمرار پروازها کمک کنند

شهرام غراوی نماینده شرق استان گلستان با تشکر ویژه از نصرت برزگر فرماندار کلاله در جهت مساعدت ها و همکاری های این فرماندار در این امر، با بیان اینکه تمام ظرفیت ها برای از سرگیری و استمرار پروازهای فرودگاه کلاله مهیا است، اظهار داشت: صادقلو استاندار گلستان و دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جهت مساعدت در استمرار پروازهای فرودگاه کلاله قول های مساعدی داده اند.

gozaresh 4

وی افزود: خواسته اصلی ما استفاده مردم شرق گلستان از ظرفیت پروازهای فرودگاه کلاله است چرا که این مردم لایق بهتر از اینها هستند.

غراوی در پایان سخنان خود از مردم، مسئولین و ائمه جمعه و جماعات خواست تا به استمرار پروازهای فرودگاه کلاله کمک کنند.

مدیر عامل پویا ایر: روزهای شنبه و چهارشنبه برای پروازهای کلاله در نظر گرفته شد

محمد محمدی بخش مدیر عامل شرکت هواپیمایی پویا ایر نیز در سخنانی با اذعان به اینکه ساخت فرودگاه کلاله اقدامی هوشمندانه بوده است، گفت: این فرودگاه از نظر مرزی، امنیت و اقتصادی یک فرودگاه ایده آل است.

gozaresh 3

وی افزود: با این تعاملی که در این شهرستان وجود دارد، انتظار می رود که این فرودگاه صرفا در جهت جابجایی مسافر بکارگیری نشود و اهداف اقتصادی نیز مدنظر باشد.

محمدی اظهار داشت: تعامل و همکاری نماینده، مردم و مسئولین در کنار خیرین می تواند باعث شکل گیری پروازهای منظم فرودگاه کلاله می شود.

وی در پایان یاداور شد: برای پروازهای فرودگاه کلاله روزهای شنبه و چهارشنبه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.