1394-04-01 07:27
5032
8
16471
در گفتگو با مدیر موسسه اردیبهشت عنوان شد:

ايده ی جوان گرگانی كه بزرگترين طرح اشتغال زايی كشور شد / مسئولين جهت حل مشکل بیکاری صرفا به شعار اکتفا نکنند

مدیر موسسه اردیبهشت از مسئولین درباره راه حلی برای واقعیت تلخ معضل بیکاری گفت: جهت حل مشکل بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی تلاش و گام های مفیدتری برداشته و صرفا به شعار اکتفا نکرده و در میدان عمل نیز پر رنگتر ظاهر شوند.

به گزارش گلستان ما؛ رحمت ملک دانشجوی رشته ی مهندسی مکانیک دانشگاه پیام نور مرکزگرگان به شاخص ها و معیارهای انتخاب خود به عنوان جوان برتر گلستان پرداخت و گفت بنده مدیر موسسه اردیبهشت ،متولد سال 1370ساکن شهر گرگان توانستم با اجرای موفقیت آمیز بزرگترین اشتغالزایی کشور در گلستان با جذب بیش از 4 هزار فارغ التحصیل بیکار استان بعنوان مترجم تخصصی در 53 رشته ی تحصیلی و تبدیل موسسه ترجمه اردیبهشت به عنوان بزرگترین و بهترین مرکز ترجمه تخصصی کشور به عنوان جوان برتر استان گلستان انتخاب شوم.

وي پیرامون نحوه ی ورود به عرصه های ورزشی،اجتماعی وکارآفرینی گفت: همزمان با درس خواندن در سن 17 سالگی با فعالیت دررشته های مختلف کاری ، در سال 92 با شکل گیری ایده موسسه ترجمه ، با تمرکز روی اهداف کاری و باور توانایی های فردی و گروهی جهت نیل به اهداف بزرگی که در سر داشتم سبب توسعه و خودباوری خود را فراهم آوردم.

وی در ادامه به نقش دانشگاه پیام نور در موفقیت خود پرداخت و خاطرنشان کرد: فعالیت گسترده پرسنل موسسه ترجمه که اغلب دانشجویان دانشگاه پیام نورند، مدیون سیستم پویای آموزش از راه دور این دانشگاه می باشد چرا که فرصت اشتغال و تحصیل همزمان را برای دانشجویان فراهم نموده است. همچنین حمایت معنوی دانشگاه بعنوان اولین نهاد علمی در اجرای موفقیت آمیز  بزرگترین طرح اشتغالزایی کشور قابل تقدیر است.

دانشجو دانشگاه پیام نور گرگان با بیان اهداف کاری خود تصریح کرد: اشتغالزایی بیش از پنج هزار نفر از جوانان و دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی در زمینه ترجمه متون علمی و دانشگاهی و تدوین مقالات برای مشتریان داخل و خارج از کشور، استفاده حداکثری از ظرفیت علمی و پژوهشی دانشجویان مستعد دانشگاه پیام نور در زمینه تولید علم کشور ، افزایش صادرات خدمات علمی ترجمه به کشورهای دیگر، ایجاد اولین برند علمی در استان و معرفی آن به سراسر کشور و تامین نیاز دانشگاه های معتبر کشور و تبدیل فضای مجازی از حالت تهدید به فرصت مغتنم برای نسل جوان جهت درآمد زایی را از اهداف عالیه خود در آینده برشمرد.

0124

وی همچنین از مسئولین درباره راه حلی برای واقعیت تلخ معضل بیکاری خواستار شد: جهت حل مشکل بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی تلاش و گام های مفیدتری برداشته و صرفا به شعار اکتفا نکرده و در میدان عمل نیز پر رنگتر ظاهر شوند تا شاهد واقعیت های تلخ بیکاری استعدادهای فارغ التحصیل استان گلستان و درد و دل های این عزیزان در مورد تلاش ، هزینه و صرف زمان زیاد جهت اخذ مدرک دانشگاهی که به یافتن شغل مناسب ختم نشده نباشیم .

وی در ادامه تصریح کرد: بزرگترین آرزوی من به سمت صفر میل کردن آمار فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار و دستیابی جوانان و فارغ التحصیلان عزیز کشورمان به آنچه که لیاقت دارند می باشد.

وی در توصیه به دیگر جوانان گفت: هرگز از هدف خود و گام برداشتن در مسیری که برای موفقیت در ذهن ترسیم کرده اند نا امید نشوند و همیشه به دنبال تحقق اهداف خود باشند نه رویا پردازی.

رحمت ملک در پایان از نقش تاثیرگذار قربان شهریاری ریاست دانشگاه پیام نور استان گلستان و یعقوب توسلی مسئول حراست دانشگاه ، مجید دهنوی به عنوان مدیران ارزشمند استانی و حسن وحیدی که در شکل گیری ایده موسسه نقش بسزایی داشته و همچنین دانشجویان پیام نور که به عنوان مدیر داخلی در این موسسه فعالیت دارند تقدیر و تشکر نمود.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

دکتر مشرقی

هزار احسنت به این جوان گلستانی ، که با تبدیر خود به جوانان " گلستان ما " شادابی بخشید ، باشد که مسوولین توجه ویژه را به این مهم داشته باشند و به این جوان در راستای نیل به اهدافش که جز اشتغال زایی نیست ، کمک شایان نمایند.

0
0
پاسخ
1394-04-01 20:23
محمدرضا فلسفی

بنده این جوان رو چند بار توی دفترم زیارت کردمبسیار شاداب و پر انرژین ایشونواقعا جای غروره کار بزرگی که انجام دادهامیدوارم سرمشق خوبی برای دیگران باشد.با تشکر از سایت خوب تون

0
0
پاسخ
1394-04-02 11:09
سید علی

خدا بهش عزت بده که این همه جوون رو کار داد.رسول اکرم (ص ) میفرمایندخیر الناس من انتفع به الناسبهترین مردم کسی است که به مردم سود رساند

0
0
پاسخ
1394-04-03 06:38
جواد

احسنت به این پشت کار

0
0
پاسخ
1394-04-03 15:39
مرتضی نودهی

درودمن توی سخنرانی این آقا بودم و از همین الان مطمئنم فردا آینده خیلی خوبی داره باید خوشحال باشیم جهت داشتن چنین جوانانی در استان

0
0
پاسخ
1394-04-04 13:14
نوید

سلامخواهر زاده من توی موسسه ایشون کار میکنه و از شرایط راضیه و میگه بعضی روزا دو ساعت ترجمه میکنم و ده-بیست تومن دریافت میکنم،گرگان به داشتن همچین افرادی نیاز داره

0
0
پاسخ
1394-04-04 15:02
همشهرى

اقاى رحمت ملك از تلاشتون ممنونم و به عنوان يك گرگانى بهت افتخار ميكنمخسته نباشي واقعا كار بزرگيه

0
0
پاسخ
1394-04-08 17:56
کیخا

... همشهری ماست خدا را شکر

0
0
پاسخ
1394-07-20 09:44

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.