1396-07-19 08:42
1437
0
45118
مدیرکل کمیته امداد گلستان:

2 هزار و 500 مدرسه گلستان میزبان جشن عاطفه ها شدند + تصاویر

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه ها در 2هزار و 500 مدرسه در استان خبرداد.

به گزارش گلستان ما، " امان‌الله حسین‌پور" امروز در مراسم جشن عاطفه‌ها  که در استادیوم  وحدت آزادشهر برگزارشد، در  گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:جشن عاطفه‌ها امسال در 2 مرحله  در شهرویورماه و  در مرحله دوم امروز 19 مهر در مدارس برگزارشد .

وی افزود:  برای این مرحله تعداد300 هزار پاکت در بین دانش آموزان استان توزیع شده است تا خانواده  و دانش آموزان کمک های نقدی خود را خود را با واسطه کمیته امداد به دست نیازمندان برسانند .

مدیرکل کمیته امداد گلستان تصریح کرد: 320 هزار دانش آموزان در سراسر استان در مراسم ویژه جشن عاطفه ها با شعار "مهر در انتظار همدلی"  در ارموز شرکت کردند.

jashneatefeeha 1

حسین پوربا اشاره به مشارکت بیش از ۶۷۰ میلیون تومانی سال گذشته مردم این استان در جشن عاطفه ها، افزود: امسال جمع آوری هدایا و کمک‌های نقدی در جشن عاطفه‌ها به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد نسبت به سال گذشته رشد دو برابری داشته است.

این مقام مسئول یادآور شد: کمکهای جمع آوری شده برای کمک هزینه تحصیلی10 هزار دانش آموز و بیش از هزار دانشجوی مددجوی تحت حمایت این نهاد و دانش آموزان و محصلین نیازمند و بی بضاعت غیر تحت حمایت هزینه می شود.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و برگزاری جشن عاطفه ها گفت: این جشن با هدف تامین نوشت افزار، پوشاک و وسایل کمک آموزشی برای پیشگیری از ترک تحصیل دانش آموزان و دانشجویان نیازمند برگزار می شود تا هیچ دانش آموزی تنها برای نبود امکانات مالی از تحصیل باز نماند.

jashneatefeeha 1

حسین پوریادآورشد: کمک‌های مرحله نخست با برنامه تعیین شده در قالب بسته‌های آماده شده بین دانش‌آموزان نیازمندان و خانواده آنها توزیع شد.مدیرکل کمیته امداد گلستان با تاکید بر خدمت رسانی به دانش آموزان محروم یادآور شد: هموطنان می‌توانند از طریق سامانه الکترونیکی # ۰۱۷ *۸۸۷۷* و شماره حساب 0102196459000 و شماره کارت 6037691980008189 نزد بانک صادرات کمک‌های نقدی خود را برای جشن عاطفه ها واریز کنند.

jashneatefeeha 1

jashneatefeeha 1

jashneatefeeha 1

jashneatefeeha 1

jashneatefeeha 1

jashneatefeeha 7

jashneatefeeha 1

jashneatefeeha 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.