1396-02-13 05:56
1389
0
38531
معاون علمی پژوهشی بسیج دانشجویی گلستان خبر داد:

برگزاری دوره آموزشی اقتصاد مقاومتی با بررسی نقش دولت در گرگان

دوره یک روزه آموزشی اقتصاد مقاومتی با بررسی نقش دولت در تحقق آن با همکاری معاونت علمی و پژوهشی بسیج دانشجویی استان با حضور اساتید قرارگاه تخصصی مطالبه گری احمدی روشن در گرگان برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، محمد حسن احمدی معاون علمی و پژوهشی بسیج دانشجویی استان گلستان از برگزاری دوره یک روزه اقتصاد  مقاومتی با رویکرد تولید و اشتغال و نقش دولت در تحقق آنها خبر داد.

احمدی با عنوان این مطلب که مطالبه مقام معظم رهبری در عرصه علم یکی از مهمترین مطالبات انقلاب اسلامی می­باشد، گفت: يك ملت، با اقتدار علمى است كه مى‏تواند سخن خود را به گوش همه‏ى دنيا برساند؛ و سياست برتر و دست بالا را در دنياى سياسى حائز شود.

 معاون علمی پژهشی بسیج دانشجویی گلستان افزود: دانشجویان در این راه برای این عظمت و آرمان­های عظیم اسلامی ایرانی باید از خود گذشتگی داشته و وقت بیشتری را برای اهداف والای انقلاب اسلامی در حیطه فعالیت خود اختصاص دهند و خود را نسبت به مسائل اساسی و کلان کشور بی تفاوت نبینند.

وی، پیگیری مطالبات بحق مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی و نقش جامعه دانشگاهی در این امر، سمت و سو دادن دانشجویان به مطالبه گری تخصصی از مسئولان پیرامون اقتصاد مقاومتی ، شناساندن ظرفیت های درونی و اتکا به نیرو های داخلی،جریان سازی و تشکیل هسته های مطالبه گری تخصصی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بین دانشجویان را از جمله اهداف این دوره یک روزه بیان کرد.

احمدی تصریح کرد: از جمله سرفصل های این دوره نقش دانشجویان در تحقق اقتصاد مقاومتی با رویکرد تولید و اشتغال می باشد و با توجه به اینکه تا انتخابات یازدهیمن دوره ریاست جمهوری این امر از اهمیت والاتری برخوردار است و اکنون اقتصاد به عنوان یک شاخص در انتخاب فردی توانمند سنجیده می شود.

معاون علمی پژوهشی بسیج دانشجویی گلستان افزود: دانشجویان با داشتن فهم عمیق و صحیح از مسائل اقتصادی و رصد این امور در کلیه رشته­های تحصیلی خود می توانند نقش بسزایی در جهت دهی عرصه اقتصادی استان و حل معضلات از طریق مطالبه گری جدی در این زمینه داشته باشند.

وی با بیان اینکه اصل سوم «تأمین خودکفایی در علوم و فنون صنعت و کشاورزی و امور نظامی»  و چهل و سوم «جلوگیری از سلطه اقتصادی بیگانه بر اقتصاد کشور» قانون اساسی مهر تاییدی بر رویکرد اقتصاد مقاومتی انقلاب اسلامی از ابتدای انقلاب است.

وی با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: معنای اقتصاد مقاومتی، اقتصاد ریاضتی، بسته ای، منفعلانه و موقتی نیست بلکه به معنای این است  پیشرفت کشور از تهدیدها و تغییرات بیرونی متاثر نباشد.

احمدی ضمن تشکر از تلاش ها و پیگیری های بسجاد شعبانی فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی گرگان جهت برگزاری این دوره ، وی را به عنوان دبیر اجرایی قرارگاه احمدی روشن معرفی و تداوم مطالبه گری و تحقق این امر را در دستان این دانشجویان با انگیزه و انقلابی خواند.

گفتنی است ، این دوره یک روزه پنج شنبه 14 اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت 9 صبح الی 18 عصر در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان (میدان بسیج ) با همکاری معاونت علمی و پژوهشی بسیج دانشجویی استان ، با حضور جناب فرد حسینی مسئول قرارگاه تخصصی مطالبه گری شهید احمدی روشن و شریف قیصری و 50 نفر از دانشجویان دانشگاه های استان برگزار می گردد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.