1396-02-12 15:33
1226
0
38527
عموزاد در میزگرد رسانه انقلابی و مدیریت جهادی :

دانشجویان باید در مدیریت شهری سهیم باشند / رگه‎های مدیریت دهه شصتی در مدیریت شهری گرگان وجود دارد

روزنامه نگار برجسته گلستانی در میزگرد "رسانه انقلابی و مدیریت جهادی" در دفتر پایگاه خبری دانشجو سلام اعلام کرد : امروز انقلاب اسلامی نیازمند مدیران شایسته و جوانی است که سلامت نفس ، صداقت و پشتکار داشته باشند .

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، جواد عموزاد در این نشست اظهار کرد : بنظر می رسد نیروهای انقلابی و آنهایی که دل در گرو نظام دارند باید قوه  نویسندگی و تحلیل خود را بالا برده و در روشنگری و هدایتگری جامعه تاثیر گذار باشند .

وی تصریح کرد : یک روزی مطبوعات کاغذی در بورس بودند و بعد از آن سایتهای خبری اما امروز می بینیم که شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام به میدان آمده امد و هویت انقلاب اسلامی را با دامن زدن به شبهات و هجمه گویی ها به چالش کشیده  و به دنبال منحرف ساختن نسل جوان هستند .

این کارشناس مسائل رسانه تاکید کرد : دانشجویان بیدار در این مسیر راه دشواری دارند و این جهاد کمتر از مبارزه نظامی و حضور در عرصه های میدانی همچون عراق و سوریه نیست همانطور که مقام معظم رهبری نیز جنگ نرم را با اهمیت تر از جنگ نظامی و سخت قلمداد کردند .

عموزاد بیان داشت : دانشجویان باید در بحث مدیریت شهری نیز وارد شوند و به ایده پردازی بپردازند چون نسل جوان امروز خیلی بیشتر مسائل را نسبت به نسل های گذشته می فهمد و حداقل تناسب های مدیریت شهری امروز را با ذهنیت خودش شکل می دهد و این خیلی مهم است .

وی گفت : اگر ما بخواهیم مدیریت شهری را همچنان با تفکرات دهه شصتی همانگونه که رگه هایی از آن در مدیریت شهری گرگان وجود دارد ، ادامه دهیم قطعا به بن بست خواهیم خورد که بی ثباتی در فضای مدیریت شهری در سالهای گذشته بخش هایی منبعث از همین نکته بود .

عضو علی البدل هیئت مدیره خانه مطبوعات استان گلستان وضعیت مطبوعات در استان گلستان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت : امروز به تعداد رسانه هایی که از هویت و موجودیت انقلاب و خون شهدا و فرائض دینی دفاع می کنند افزوده شده و این جای شکرگزاری است که نگذاریم خون شهدای انقلاب ، دفاع مقدس و مدافع حرم پایمال شود .

نایب رئیس بسیج رسانه گلستان در پایان ضمن تشکر از اقدامات خوب سایت دانشجو سلام در حوزه دانشگاهی و آکادمیک افزود : امیدوارم این سایت بتواند روزی مرجع خبری دربین دانشجویان استان گلستان بشود  و اخبار علمی و توانمندیهای نظام در این حوزه را به رخ بکشد .

photo 2017-05-02 12-43-56

photo 2017-05-02 12-44-05

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.