1396-02-12 04:36
1246
0
38500
سردارصادقی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم« احمد غلامی»

آرامش و امنیت امروز مان مرهون جانفشانی شهداء و مدافعان حرم است

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: این شهدا هستند که با نثار خون خود آرامش و امنیت را به جامعه هدیه کردند.

به گزارش گلستان ما ؛ سردار رحمت الله صادقی در دیدار از خانواده شهید مدافع حرم ( احمد غلامی ) با بیان اینکه ویژگی قدرت، ایثار و شهادت طلبی در درون ایشان موج میزد، اظهار کرد: وقتی این شهدا را می بینم غبطه می خورم و هنوز آرزومندم تا ختم کارمان در مسیر حاج احمد و امثال این شهدا باشد.

وی خطاب به پدر این شهید بزرگوار گفت: خوش به سعادت شما که قطعا تربیت، لقمه حلال و فضای معنوی این خانه در تربیت فرزندتان نقش بسزایی داشته که در این فضای جامعه امروزی تربیت کردن فرزندان جوانی که اینطور با ایثار و گذشت برای حفظ اسلام و انقلاب سر از پا نمی شناسند کار بسیار بزرگی محسوب می شود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند اینان نسبت به دیگر شهدا ویژگی خاصی دارند، تصریح کرد: جنگیدن در کنار حرم حضرت زینب (س) تقدیر بزرگی است که نصیب این فرزندان غیور و دلاور شده است و قطع الیقین میزبانشان امام حسین (ع) وحضرت زینب(س) خواهد بود.

سردار صادقی با بیان اینکه در آن منطقه بچه های گلستان کار بزرگ و ویژه ای کردند و بسیار از خود رشادت نشان دادند، گفت: این شهدا هستند که با نثار خون خود آرامش و امنیت را به جامعه هدیه کردند.

وی افزود: اگر در اطراف مرزهای ایران را بنگرید هیچ امنیتی وجود ندارد حتی در کشورهای اروپایی که دم از امنیت میزدند امنیتشان بسیار تضعیف شده است .

فرمانده سپاه نینوا گلستان رمز پیروزی و آرامش امروزمان را جانفشانی های مدافعان حرم دانست که دشمن را در هزاران کیلومتر اونور تر زمین گیر کردند و توانستند این عزت و اقتدار را به وجود بیاورند.

در ادامه پدر شهید «احمد غلامی» با بیان این مطلب که اگر ما بر سر این مرزها نباشیم دشمنان وارد ایران می شوند، گفت: خوشحالم که پسرم جزو یاران امام حسین(ع) شد.

وی در ادامه به بیان خاطراتی در مورد فرزند شهیدش پرداخت و گفت: وقتی غروب ها به منزل ما میامد ازمن می خواست تا وضو گرفته و به مسجد برویم آقا احمد بچه ای پاک، نمازخوان و با خدا بود.

به گفته پدر شهید؛ آقا احمد یک لباس عربی برای خودش خریده بود و همیشه نماز و قرآن را  با این لباس میخواند و دوباره آن را عوض می کرد.

وی گفت: پسرم دو بار به سوریه رفت ولی در این سفر دلم آرام و قرار نداشت و هربار که به مسجد میرفتم از همه میخواستم برای سلامتی و برگشتنش دعا کنند و حالا از همه می خواهم برای ایستادگی اسلام در راه ولایت و رهبری قدم بردارند و انشاالله اسلام همیشه پاینده باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.