1395-12-27 18:32
1142
0
36713
دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در گرگان:

نبایدخاطرمان جمع باشد که روحانی رای می آورد/ باید برای او رای جمع کرد/ فانی را ما از وزارت خانه خارج کردیم

دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی درجمع اصلاح طلبان و فرهنگیان عضو مجمع فرهنگیان گفت: در شورای عالی سیاست گذاری کار را از هفته گذشته شروع کردند وتصمیم گرفته شد که به سمتی سوق پیدا کنند که چرا باید به اقای حسن روحانی رای داد؟ نه تنها رای داد بلکه باید فعال شد برای او رای جمع کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست، "فرج کمیجانی" دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در همایش "تدبیر و امید" که به میزبانی مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در کانون طه برگزارشد، اظهار کرد: این مجمع در سال 1380 بعد از انتخابات دور دوم سید محمد خاتمی که ما افتخار حضور در کنارش را داشتیم و با کمک همه همکاران در سراسر کشور تشکیل و ساماندهی شد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط سال 80 جای تشکلی که بتواند مطالبات معلمان را با گرایش اصلاحطلبانه بگیرد خالی بود، افزود: این مهم بعد از دوسال با اخذ مجوز رسمی آغاز به کار کرد.

دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی تصریح کرد: هم کانون 31 عضو شورا مرکزی وجود دارد و اعضای شورای مرکزی است بعنوان رابط استان تعیین شدند، در 30 استان شعبه فعال داریم .

مجمع فرهنگیان ایران اسلامی را ذیل اصلاح طلبان معرفی کرده ایم

کمیجانی با بیان اینکه این تشکیلات را باهدف آرمان هایی که در دولت اصلاحات مطرح شد تشکیل دادیم و خود را ذیل اصلاحطلبان معرفی کرده ایم، متذکرشد: هرچند بعنوان اصلاحطلبان پیش رو معرفی شده ایم اما خودمان را معتدل و معقول می دانیم و همیشه مطالبات را دسته بندی کرده وبا تعامل و گفتگو کار کردیم و در بسیاری موارد منشا اثر بودیم.

وی بیان کرد: در انتخابات های مختلف از سال 84 ازدکتر معین در دوره اول و  سپس از آیت الله هاشمی  در دور دوم حمایت کردیم، در ستاد آقای موسوی در سال  88 موسوی فعالیت گسترده داشتیم و در سال 92 هم از روحانی حمایت کردیم.

شعبه احزاب را در استان گلستان هم راه اندازی خواهیم کرد

دبیرکل مجمع با بیان اینکه بعنوان عضو در جبهه هماهنگی اصلاحات و شورای مرکزی خانه احزاب هستیم، گفت: با مجوز استانداری گلستان شعبه احزاب را در استان گلستان هم راه اندازی خواهیم کرد تا تجربه زیبای حل مشکلات اصلاح طلب، اعتدالگرا و اصول گرایان در کنار هم مشکلات را کسب کنند.

فانی را ما از وزارت خانه خارج کردیم

وی بیان کرد: در دولت روحانی 5 نفر را بعنوان وزیر معرفی کردیم، "نجفی"، "حاجی" و "فانی" در ابتدالیست 5 نفره  که فانی به هیئت دولت راه یافت و بعد از اینکه در سه سال و اندی زمان دیدیم با آرمان ها و مطالبات ما همراهی نمی شود  با تصمیم  شورای مرکزی در پی تغییر آقای فانی بودیم و تنها تشکلی بودیم که با پیگیری های جلسات مختلف باعث شدیم که آقای فانی با تمام احترامی که برایشان قاییلیم  از وزارتخانه تشریف ببرند.

کمیجانی ادامه داد: ما اولین و نزدیکترین تشکل به آقای دانش بودیم که باعث شدیم ایشان معرفی شوند  وبا حضور در ستاد وزارت خانه او آرمان ها و اهداف ترسیم شده بزودی برنامه های خود  را به ثمر برسانند.

این فعال فرهنگی با تاکید براینکه ما در شورای مرکزی مجمع اعتقاد داریم که  نیاز دیرینه ما به دیروز و امروز و فردا کار تشکیلاتی است، ابراز کرد: باید نیازها و مطالبات خودمان را دسته بندی و مطرح کنیم تا به نتیجه برسیم لذا از مطالبات را رصد و دسته بندی می کنیم و ارائه می دهند و از طریق نمایندگان و هیئت دولت کار می کنیم.

دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در بخش دوم سخنان خود در بحث انتخابات گفت: هر آنچه که درشورای هماهنگی جبهه اصلاحات تصمیم گرفته شد، همان را انجام می دهیم.

وی ادامه داد: بعد از 5 ماه  بحث و گفتگو  به اینجا رسید که شورای هماهنگی احزاب اصلاحطلب به تنهایی نمیتواند در انتخاباتی که  فراگیر است ساماندهی لازم را انجام دهد  لذا یک شورای  فراتر از احزاب باید شکل بگیرد که پیشنهاد دهنده آن نیز مجمع فرهنگیان بود و شورای عالی  سیاست گذاری که اکنون برعهده آقای محمد رضا عارف است ، تشکیل شد که افراد روشن و پیگیر و جوان و اکتیو هستند.

تنها کاندیدای اصلاحطلبان در سال 96 فقط و فقط  دکتر حسن روحانی  است/باید برای او رای جمع کرد

وی افزود: در انتخابات ریاست جمهوری شورای عالی سیاستگذاری اصلاحطلبان در دو هفته پیش تصمیم گرفته شد، تنها کاندیدای اصلاحطلبان در سال 96 فقط و فقط  دکتر حسن روحانی  است ولاغیر و هیچ موقع کس دیگر مطرح نیست اما راه باز است که سایر  افراد به صورت مستقل وارد شوند.

کمیجانی اذعان کرد: در شورای عالی سیاست گذاری کار را از هفته گذشته شروع کردند وتصمیم گرفته شد که به سمتی سوق پیدا کنند که چرا باید به اقای حسن روحانی رای داد؟ نه تنها رای داد بلکه باید فعال شد برای او رای جمع کرد.

نبایدخیلی خاطرمان جمع باشد که روحانی رای می آورد

وی با بیان اینکه  از دوستان فرهنگی حاضر در جلسه می خواهم و خواهش کنم برای سال 96 کار بسیار سختی داریم، ابراز کرد: نباید خیلی خاطرمان جمع باشد که آقای روحانی رای  می اورد، ضمن اینکه دلایل محکمی هم وجود دارد که ما باید  یک یک مان به وی رای بدهیم  و این گفتمان باید دربدنه اجتماع شکل بگیرد و دلایل مختلف این مطلب باید در روستا ها های کوچک و بزرگ مطرح شود که روحانی چه کار هایی انجام داده و دسته بندی و وپاسخ ها مشخص شود و باید به سمت  زبان محاوره و مکتوب برویم تا بتوانیم بدنه جامعه را راضی کنیم  و همه چیز را  برای 29 اردیبهشت آماده کنیم که رای قاطع به آقای روحانی باعث شود که  دولت تدبیر و امید  کارش ادامه پیدا کند  و برنامه هایی که  در این 4 سال اخیر بسترش را آماده کردند در دولت دوم اجرایی شود و از آن بهره مند شویم.

در انتخابات شوراها اصلاح طلبان با تابلوی خود وارد شوند

این فعال اصلاح طلب در خصوص انتخابات شوراها نیز با تاکید بر اینکه اصلاح طلبان بایدبا تابلوی خود وارد شوند بیان کرد:  ما اصلاح طلبان در این انتخابات نمی توانیم به افراد دیگر ائتلاف کنیم  چرا که آنچه که برای مجلس رخ داد نباید نباید تکرار شود، هرکس با هر حزبی با تابلوی خود وارد شودوبرنامه تدوین کنند تا در شهر ها و روستا ها شاهد پیروزی باشم.

کمیجانی با بیان اینکه روحانی در این 4 سال از هر اصلاحطلبی، اصلاح طلبتر ظاهر شد و ادبیات کاملا اصلاحطلبانه  را مطرح می کند و با تمام وجود حمایت می کنیم و در اقصی نقاط کشور هر کس می تواند نیز از او حمایت کند.

شرط شریعتمداری برای پذیرفتن ریاست ستاد روحانی

وی از مذاکرات با ستاد روحانی خبردا داد و افزود: زمانی که شریعتمداری بعنوان رئیس ستاد روحانی انتخاب شد ما با شورای اصلاطلبان جلسه گذاشتیم   و ایشان گفتن برای پذیرفتن ریاست ستاد شرط کردند که روحانی با مجموعه اصلاحطلبان کار کند و شیرازه آن را تشکیل دهند.

سه ابر پروژه وعده روحانی برای اصلاح طلبان

دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی، افزود: ایشان سه وعده و ابر پروژه را وعده دادند که از جمله آن  جوانگرایی در دولت و استفاده بشتر از زنان  و ادبیات اصلاحطلبانه تر دادند و مطمئنا در دولت بعد  اصلاحطلبانه تر خواهد شد .
وی در خاتمه بیان کرد: مقدمات برگزاری کنگره مجمع  انجام شد و به زودی با حضور اعضای شورای  همه استان ها شورای مرکزی جدید را انتخاب خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.