1396-05-28 17:13
1015
0
42928
مدیرکل منابع طبیعی گلستان:

آتش‌سوزی در جنگل‌های "قرق" گرگان مهار شد/۲ هکتار جنگل در آتش سوخت

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت: آتش‌سوزی در جنگل‌های "قرق" شهرستان گرگان با تلاش نیروهای امدادی و منابع طبیعی مهار شده است.

به گزارش گلستان ما ؛ ابوطالب قزلسفلو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان درباره آتش سوزی در جنگل‌های "قرق" اظهار داشت: آتش‌سوزی در جنگل‌های قرق شهرستان گرگان از ظهر امروز  آغاز شده بود که از دقایقی پیش با تلاش نیروها مهار شده و نیروها در تلاش برای خاموش کردن آتش هستند.

وی افزود: بر اثر این آتش سوزی تاکنون حدود 2 هکتار جنگل در آتش سوخته و تلاش نیروهای مردمی و منابع طبیعی برای خاموش کردن کامل آتش همچنان ادامه دارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان تصریح کرد: علت اصلی این آتش‌سوزی‌ها سهل انگاری‌های مردمی در مناطق گردشگری است.

قزلسفلو گفت: این آتش‌سوزی در مناطق با شیب بالا رخ داده و مهار آتش سوزی را با مشکل مواجه کرده و بیشتر تلوزار و تمشک و تک درخت‌ها در این منطقه در آتش سوختند.

وی اظهار کرد: امروز همچنین 2 مورد آتش‌سوزی دیگر نیز در شهرستان گرگان ثبت شده که در مناطق توسکستان و لوار صیادشیرازی گرگان بوده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان افزود: در منطقه توسکستان حدود 500 مترمربع و در منطقه صیادشیرازی نیز حدود 100 متر مربع در آتش سوخته است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.