1396-02-20 05:22
3954
2
38774
به قلم جواد عموزاد؛

هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) مبارک باد / مدیون سربازان گمنام امام زمان (عج) هستیم

با شروع هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) بار دیگر باید یادی کنیم از مجاهدان خاموشی که تضمین کننده امنیت و ارامش این مرز و بوم هستند .

پایگاه خبری گلستان ما – سرمقاله ، جواد عموزاد : در کشوری هستیم که دورادور آن را اتش خشم و نفرت و کینه عدو فرا گرفته اما به میمنت رهبری داهیانه و سپاه پاسداران مقتدر، ارتش دلاور و نیروی انتظامی سختکوش و مجاهدت های سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) به گلستان تبدیل شده است در میان انبوه هیاهو ها و قطعا در این راه هزینه های زیادی صورت گرفته است و جوانان زیادی به خون خود غلطیده اند .

این یک هفته برای نکوداشت زحمات این عزیزان که مصادف با میلاد بابرکت منجی عالم بشریت مهدی موعود هست ، برای ما یادآوری باشد تا قدر این زحمات را بدانیم و برای این عزیزان که روزانه از کنار ما رد می شوند اما ما آنها را نمی شناسیم ، دعا کنیم .

سخت تر اینکه مردم شریف ایران قدر این زحمات را دانسته و دوست دارند که با شاخه گلی از این عزیزان تقدیر کنند اما حیف که ماهیت کار این افراد که نشان دهنده مظلومیت آنهاست نمی گذارد تا لبخند مردم را ببینند اما سربازان گمنام بدانند مردم زحمات آنها را قدر می دانند .

اما نگاهی به وزرای اطلاعات گذشته :

اولین وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین  محمد ری‌شهری بود که او را بنیانگذار وزارت اطلاعات در ایران می دانند .

بعد از ری شهری ، حجت الاسلام علی فلاحیان عهده دار این سمت شد که بسیاری زمان او را اوج فعالیتهای اطلاعاتی در ایران و خارج از کشور می دانند .

در زمان دولت اصلاحات سید محمد خاتمی، حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی دری نجف‌آبادی جای فلاحیان را گرفت. در زمان وزارت او بود که ماجرای معروف قتل‌های زنجیره‌ای اتفاق افتاد و او مجبور به استعفا شد.

با رفتن دری نجف‌آبادی، علی یونسی رئیس وقت سازمان قضایی نیروهای مسلح پست مهم وزارت اطلاعات را به عهده گرفت. او در اولین اقدام، به حکم مقام معظم رهبری فعالیت‌های اقتصادی وزارت اطلاعات از جمله ۱۰۰ شرکت اقتصادی کوچک و بزرگ را تعطیل نمود.

حجت الاسلام یونسی در اینباره می‌گوید: وقتی وزیر اطلاعات شدم آقای هاشمی دو بار با من بحث کردند و گفتند «شیوه‌ای که شما در وزارت اطلاعات در پیش گرفته‌اید این وزارتخانه را به شهرداری و تشکیلات بی‌خاصیت تبدیل کرده‌است که هیچ‌کس نمی‌ترسد» و من هم به ایشان یادآور شدم در همه جای دنیا به این روش می‌گویند سرویس اطلاعاتی و ما هم باید به دنبال این موضوع برویم که وزارت اطلاعات در خدمت مردم باشد.

 با روی کار آمدن دولت محمود احمدی‌نژاد، غلامحسین محسنی اژه‌ای که خود قبلاً سالها قاضی ویژه وزارت اطلاعات بوده به این سمت منصوب گردید.

پس از برکناری اژه‌ای محمود احمدی‌نژاد سرپرست وزارت شد و در دولت بعد حیدر مصلحی به عنوان وزیر اطلاعات از مجلس رأی اعتماد گرفت.

وزارت مصلحی با وجودی که وی یک بار استعفا داده بود و رئیس جمهور وقت، محمود احمدی‌نژاد نیز با استعفای وی موافقت کرده بود، با حمایت رهبر معظم انقلاب تا پایان عمر دولت دهم ادامه پیدا کرد.

با آغاز کار دولت حسن روحانی، وی سید محمود علوی را به مجلس معرفی شد و هم‌اکنون سید محمود علوی به عنوان هفتمین وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران تصدی این وزارت را بر عهده دارد.

نکته جالب اینکه تمام وزرای اطلاعات در ایران روحانی بوده و با معرفی رئیس جمهور و موافقت رهبر معظم انقلاب عهده دار این سمت خواهند شد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

گمنام

بی ریا دوستتان داریم

0
0
پاسخ
1396-02-19 09:39
حسین

سلام.باتبریک ایام.دراین هیاهو ها ازاینکه کسی به فکر ارامش ماست وامنیت جامعه مارارقم می زند باید تشکر کرد.وتشکرویژه ازشما بابت یاداوری خدمت بزرگ سربازان گمنام امام زمان (عج).باامید به اینکه زمینه ظهور به زودی محقق شود.یامهدی ادرکنی

0
0
پاسخ
1396-02-23 03:31

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.