1397-03-13 18:28
1576
0
54006

گزارش تصویری/ تاجر عشق

پس از تشکیل «حشدالشعبی» به فرمان حضرت آیت الله سیستانی و به شهادت رسیدن تعدادی زیادی از نیروهای مقاومت عراق در نبرد با تکفیری‎ها، فتوای «حفظ الأمانة» مبنی بر حمایت و توجه به خانواده‎های معظم شهدا و جانبازان جنگ عراقی به دستور این مرجع بزرگ شیعه در عراق آغاز شده است.

به گزارش گلستان ما، سیدحیدرصالح جلوخوانی کربلایی، تاجر کربلایی و خادم رسمی حرم مطهر امام حسین(ع) یکی از جمله افرادی است که با تبعیت از این فتوا سود تجارت و کسب و کار خود و هزینه موکب‎های ایام خاص زیارتی را در جهت رسیدگی به بیش از 200 خانواده شهید و جانباز حشدالشعبی هزینه کرده و آنها را تحت حمایت مالی خود قرار داده است.

سیدحیدر کربلایی ساکن بغداد و مدیر موکب اباالأحرار یکی از بزرگترین موکب‎های عراقی است که هر هفته یک روز برای خدمت رسانی به زائرین حرم مطهر سیدالشهداء(ع) خود را به کربلا می رساند. وی مدعی است سود تجارت و رونق کارش پس از توجه و رسیدگی به خانواده شهدا بیشتر شده و توانسته موقعیت‎های شغلی بیشتری را برای خود و جوانان ایجاد کند.

سیدحیدر علاوه بر تأمین امکانات اولیه، ارزاق و مواد غذایی در این موکب، موضوع رسیدگی به اسکان و منازل خانواده‎های شهدا (تعمیرات یا تهیه مسکن جدید) را پیگیری می‎کند. آنچه در این مجموعه تصاویر پیش چشمان شماست، یکی از فعالیت‎های وی درماه مبارک رمضان، سرکشی، توزیع ارزاق و بسته‎ های غذایی حمایتی میان خانواده‎های شهدا و مجروحین در استان‎های مختلف عراق می‎باشد.

 

 


انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.