1396-05-24 12:03
1600
0
42748
به همت مجمع شباب المومنین انجام شد؛

تصاویر/ اعزام اولین گروه باشگاه دختران و پسران رضوی کردکوی به مشهد

تعداد ۸۸ نفر از برادران و خواهران نوجوان و جوان مومن شهرستان کردکوی به همت مجمع شباب المومنین و گروه فرهنگی آستان قدس رضوی و همکاری سپاه به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ مسئول نوجوانان آستان قدس رضوی اعلام در تشریح جزئیات این خبر گفت: تعداد 88 نفر از برادران و خواهران نوجوان و جوان مومن شهرستان کردکوی به همت مجمع شباب المومنین و گروه فرهنگی آستان قدس رضوی و همکاری سپاه به مشهد مقدس اعزام شدند.

ابراهیم نورمحمدی افزود: این تعداد از جوانان و نوجوانان که بصورت گزینشی از تمامی روستاها و شهر کردکوی انتخاب شدند، تعداد نفر خانم و 44 نفر آقا بودند.

وی اظهار داشت: اولویت و ملاک انتخاب افراد، نخبه ها، فرهنگی ها، کم بضاعت ها و مشهد اولی ها در رنج سنی ۱۱ تا ۱۵ سال بودند.

گفتنی است؛ این حرکت ارزشمند فرهنگی در سال جاری از سوی آستان قدس رضوی برای تسهیل و مهیا کردن سفر زیارتی، زیارت اولی ها و کم بضاعت ها برنامه ریزی و اجرا شده است.

دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گلستان نیز در اجرای این حرکت ارزنده فرهنگی و معنوی اقداماتی ارزشمند داشته است و منشا بسیاری از خدمات معنوی و فرهنگی به هم استانیهای عزیز شده است.

گفتنی است ابراهیم نورمحمدی در بخش اقایان و خانم بنی هاشمی در بخش بانوان در منطقه کردکوی در این حرکت فرهنگی و معنوی فعالیت دارند.

تصاویری از این اردوی زیارتی:

عکاس: علی کیانی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.