1396-04-26 11:15
1656
0
41565
در دیدار جمعی از فعالان رسانه با خانواده شهید غریب عنوان شد؛

دلِ پُر درد مادر شهید قاسم غریب از کنایه‌ها به شهدای مدافع‌حرم / گلایه پدر شهید از مسئولان گلستانی

شماری از فعالان رسانه‌ای استان گلستان با خانواده شهید قاسم غریب سومین شهید مدافع حرم استان گلستان دیدار کردند.

به گزارش گلستان ما ؛ حرف‎هایش را در بقچه تنهایی در اتاق دلش حبس کرده بود، آرام پله‎های خانه را برای خوش‌آمدگویی مهمانانش بالا آمد، وارد اتاقی شد که بیت القاسم بود و در این اتاق بر پیکر پسر شهیدش نماز شکر خوانده بود. مهمانان به احترام مادری زینب‎گونه بلند شدند و مادر به مهمانان خوش آمدگویی کرد، همان‌گونه که قاسمش می‎خواست.

نمی‌دانم کشاورزی در گرمای طاقت فرسا سخت‎تر است یا حرف‎ زدن از فرزند که با نان این کار سخت پروراند و آن را هزاران کیلومتر آن طرف‎تر برای ماندن اسلام فدا کرد، تنها اشاره‎ای کرد اما دلش از کنایه‎هایی که شهدای مدافعان حرم برای پول می‎روند درد داشت. قاسم چشمانش تیر خورد، فرقش شکافت و تیر بر قلبش نشست، این حرف‎های مادری است که فرزندش را برای اسلام و اهل بیت(ع) فدا کرده است.

پدر شهید نیز از بی‎مهری‎های مسئولان گلستانی گلایه داشت و بیان کرد: مقام معظم رهبری نوبت به نوبت از شهدای مدافع حرم دیدار می‎کند، اما دلمان خون شد از مسئولانی که روی صندلی‎هایی نشستند که حداقل 70 جوان مانند قاسم برای این صندلی‎ها فدا شدند اما پیامی حتی برای خانواده شهدا صادر نکردند.

برادر شهید نیز به این موضوع اشاره کرد که آیا غیر از این است که باید یاد و خاطره شهید در جامعه برای حفظ ارزش‎ها جاودانه بماند، پس چرا خیابان و گذری به نام شهدایی مانند قاسم که برای این مملکت جانفشانی کردند، نمی‎شود؟

گرچه این گلایه‎ها بیان شد اما سخنان مادر شهید برایمان آنقدر لذت‌بخش بود که یک ساعت و 30 دقیقه حضور در بین این خانواده شهید برایمان خیلی زود گذشت.

شهید قاسم غریب، سومین شهید مدافع حرم استان گلستان است که تیر ماه سال 94 در منطقه تلمور سوریه در راه دفاع از حریم حرم زینب (س) به درجه رفیع شهادت نائل شد./تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.