1396-04-25 14:28
674
0
41511
سومین جلسه رسیدگی به پرونده فساد نفتی؛

وکیل متهم: متهمین در زمان تحریم که وزارت نفت توان فروش نفت نداشت به کشور کمک کردند/قاضی: اینها یک باند سازمان یافته بوده اند

وکیل مهدی شمس گفت: فراموش نکنیم که این‌ها (متهمان پرونده زنجانی) نفت را در زمانی فروختند که شرکت نفت در آن زمان توان فروش نفت را به خاطر تحریم‌ها نداشت.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، صبح امروز سومین جلسه رسیدگی به اتهامات مهدی شمس متهم ردیف دوم پرونده فساد نفتی برگزار شد.

در ابتدای این دیدار قاضی مقیسه مواد قانونی مربوط به تشکیل دادگاه را برای متهم و حضار قرائت کرده و پس از آن رسمی بودن دادگاه را اعلام کرد.

هنوز دقایقی از آغاز دادگاه نگذشته بود که وکیل مهدی شمس از دادگاه درخواست وقت برای ادای پاره ای از توضیحات کرد.

این فرد مدعی شد علت تشکیل این پرونده باز نگشتن پولهای حاصل از فروش نفت بوده است.

وی افزود: فراموش نکنیم که این‌ها نفت را در زمانی فروختند که شرکت نفت در آن زمان توان فروش نفت را به خاطر تحریم‌ها نداشته است.

وکیل مهدی شمس گفت: اگر عواید حاصل از فروش نفت به کشور باز می‌گشت هیج وقت این پرونده مفتوح نمی شد و جرم هم واقع نشده بود.

قاضی مقیسه گفت: براساس اطلاعات به دست آمده متهمین یک شبکه سازمان یافته برای جرم تشکیل داده اند و براساس آنچه در پرونده است اینها شبکه‌ای عمل کرده و با همکاری افرادی اقدام به این اعمال مجرمانه کرده اند.

وی افزود: آقای شمس حرف از عافیت طلب‌ها می‌زنند که امروز در دادگاه نیستند خب اگر ایشان آنها را می‌شناسند اعلام کنند تا احضار شده و بازجویی شوند.

قاضی شعبه رسیدگی کننده گفت: اینها بیشتر شبیه همان شعارهایی است که دارد در رسانه‌ها مطرح می‌شود.

وی ادامه داد: نظام با کسی تعارف ندارد و با هر کسی که ذره‌ای به این باند سازمان یافته کمک کرده است برخورد کرده است.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.