1396-02-08 08:51
1766
0
38371
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

سایه جنگ با ابراز قدرت دور می شود / ما بر تهدیدات ذهنی دشمن نیز مسلطیم

فرمانده سپاه نینوا گلستان در صبحگاه اقتدار رزمایش بزرگ مدافعان حرم شهرستان گرگان گفت: اینکه برخی می گفتند جنگ را در میز مذاکره از کشور دور کرده ایم دروغ محض است، برعکس اگر خدای نکرده دشمن ذره ای فشلی و ضعف از ما ببیند سوءاستفاده خواهد کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو ؛ سردار رحمت الله صادقی فرمانده سپاه نینوا گلستان صبح امروز در صبحگاه اقتدار رزمایش بزرگ مدافعام حرم شهرستان گرگان: حضور گسترده بسیجیان سراسر استان بویژه مرکز استان در صبحگاه اقتدار آغازین روز ماه شعبان المبارک و روز جمعه که متعلق به امام زمان(ج) است، معارف بزرگی را متبادر می سازد.

وی با اشاره به آیه شریفه "وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ" تصریح کرد: این سنت خداوند است که می فرمایند اگر ملتی می خواهد که دشمنان آنها و دشمنان خدا از آنها بترسند باید ظرفیت و توان و قدرت خود را بروز بدهند.

سردار صادقی تأکید کرد: اگر می خواهید پیروز بوده و از کید دشمنان در امان باشید باید اقتدارتان را به رخ دشمن بکشید این سنت الهی و دال بر موفقیت هر ملتی است.

ما بر تهدیدات ذهنی دشمن نیز مسلطیم

فرمانده سپاه نینوا متذکر شد: ما بسیجیان مفتخریم که در حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی جان بر کف و آماده هستیم، ما آنچنان بر تهدیدات دشمن مسلطیم که تصور ذهنی دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی را نیز می خوانیم و نقشه های دفاعی و تقابلی خود را بر اساس این تهدیدات طراحی می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بسیج با انعطاف سازمانی به یک قدرت جهانی تبدیل شده است به نحوی که در طول مدت 39 سال عمر با برکت و عزت انقلاب اسلامی تمامی تهدیدات روی میز دشمن را با شکست مواجه کرده است.

سردار صادقی ابراز کرد: نیروهای مردمی و بسیجی و نظامی ملت فهیم و بصیر جمهوری اسلامی، یکبار سیلی محکمی در هشت سال دفاع مقدس به دشمن زدند و پس از آن با حضور منسجم و مقتدرانه و منظم و دارای برنامه و هدف گذاری تاکتیکی، حتی توان تفکر مقابله را از دشمن سلب کردند.

دشمن ذره ای فشلی ببیند سواستفاده خواهد کرد/ سایه جنگ با ابراز قدرت دور می شود

فرمانده سپاه نینوا با بیان اینکه استراتژی های آمریکا یکی پس از دیگری در منطقه غرب آسیا با شکست مواجه است، تصریح کرد: دشمن از بروز قدرت ما می ترسد و این سنت الهی است، اینکه برخی می گفتند جنگ را در میز مذاکره از کشور دور کرده ایم دروغ محض است، برعکس اگر خدای نکرده دشمن ذره ای فشلی و ضعف از ما ببیند سوءاستفاده خواهد کرد ما نباید این خلأها را نشان دهیم بلکه دشمن باید همواره متحیر قدرت ما باشد.

وی متذکر شد: ظرفیت مردمی ظرفیتی الهی است، امام(قدس سره) با تشکیل بسیج و مقام معظم رهبری با راهبردهای حکیمانه ی دفاعی و نظامی، نقش مردم را در کسوت بسیج تعیین کننده معرفی کردند.

سردار صادقی خطاب به رزمندگان بسیجی خاطرنشان کرد: شما نه تنها امنیت با ثبات را در کشور برقرار کردید بلکه این امنیت را به اقتداری بزرگ بدل کرده اید، بسیج نه تنها در جغرافیای ایران عزیز بلکه در جغرافیای انقلاب اسلامی نیز توانسته تمامی استراتژی های مخرب استکبار در غرب آسیا را شکست دهد.

فرمانده سپاه نینوا با بیان اینکه باید بسیجیان همین مسیر را ادامه دهند، گفت: ما امروز در شرایطی بسر می بریم که جهان مملو از تهدیدات استکباری است امروز تمامی اقشار بسیج انقلاب اسلامی آماده مقابله با تهدیدات مختلف هستند آنچنانکه در عرصه های مختلف سیاسی و نظامی و امدادرسانی این آمادگی را به تصویر کشیدند.

وی جمهوری اسلامی را امتداد بعثت نبی اکرم(ص) خواند و افزود: آنچه برای استکبار مهم است اسلام ناب محمدی(ص) است که جمهوری اسلامی اراده کرده به آن تحقق ببخشد، جمهوری اسلامی اراده کرده تا ظلم را برکنار و محرومین جامعه را سربلند کند چرا که اراده خداوند بر این است که مستضعفین را وارثان زمین قرار بدهد.

ما مسئولان باید پاسخگوی انگیزه جهاد شهدا باشیم

سردار صادقی گفت: ما بر مبنای اقتدار و امنیتی که برقرار کردیم باید ظرفیت تحقق دولت اسلامی را زمینه سازی کنیم، این آرمان و اعتقاد شهدای راه ماست، تحقق دولت اسلامی انگیزه جهاد و رزم شهداست، ما مسئولان باید پاسخ این خون ها را بدهیم، به همین سادگی نیست، آرمان این شهدا تحقق دولتی است که بتواند منویات امام و مقام معظم رهبری را تحقق ببخشد و ما بسیجیان از این راه و آرمان کوتاه نخواهیم آمد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.