1396-02-08 07:29
628
0
38344
ضرغامی مطرح کرد؛

حضور حداکثری در انتخابات یک بازی بُرد – بُرد است / اجماع بر روی یک نفر؛ تنها راه پیروزی نیروهای انقلاب در انتخابات

رئیس اسبق سازمان صدا و سیما حضور حداکثری مردم ‌در انتخابات را خطیر و مهم دانست و گفت: اجماع بر روی یک نفر تنها راه پیروزی نیروهای انقلاب در انتخابات است اما باید منتظر تصمیم شورای مرکزی جبهه مرکزی باشیم.

به گزارش گلستان ما، سید عزت‌الله ضرغامی در گفت‌وگو با خبرنگار تهران نیوز در ارتباط با مسئله بیکاری و اشتغال اظهار داشت: کلید اصلی رفع مشکل بیکاری تولید است. برخی خیال می‌کنند که اشتغال در صورت رشد اقتصادی مناسب می‌تواند رشد کند و بیکاری منحل شود اما این اشتباه است.

وی گفت: برخی امور همانند درآمدهای نفتی مشکل اقتصاد را حل می‌کند اما ممکن است که مشکل بیکاری را حل نکند. تولید ملی به معنای واقعی باید انجام پذیرد و در آن صورت است که هم رشد اقتصادی و هم اشتغال پایدار پدید می‌آید.

برنامه‌های مختلف در راستای رفع موانع تولید ملی / برنامه‌ها را به نامزدهای دیگر ارائه می‌دهم

رئیس اسبق سازمان صدا و سیما در پاسخ به این سئوال که اگر رئیس جمهور می‌شدید چه برنامه‌ای برای بهبود وضعیت تولید ملی داشتید ، عنوان کرد: من برای این‌که موانع تولید ملی برطرف شود برنامه‌های مختلفی داشتم که در اختیار سایر نامزدها قرار خواهم داد.

وی در ادامه نگاه گسترده و وسیع‌تر را راه حل مشکلات فعلی دانست و بیان داشت: من معتقدم که نگاه مردمی و نگاه استانی می‌تواند مشکلات را حل کند و باید به این مقوله توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

تبیین اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات

وی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت حضور حداکثری مردم اشاره کرد و افزود: اگر مشارکت بالا صورت بگیرد برای جمهوری اسلامی بُرد محسوب می‌شود. حضور حداکثری مردم در انتخابات یک بازی بُرد – بُرد است. زمانی هم که در صدا و سیما بودم بر این موضوع تاکید داشتم و تبلیغ ویژه‌ای می‌کردم.

رئیس اسبق سازمان صدا و سیما اما پیروزی نیروهای انقلاب را پیروزی دوم دانست و تاکید کرد: اگر نامزد منتخب جبهه مردمی نیروهای انقلاب به پیروزی برسد، بُرد دوم نیز رخ می‌دهد و مشکلات کشور به‌زودی حل می‌شود.

تنها راه پیروزی چیست؟

ضرغامی در ادامه ابراز داشت: جبهه انقلاب در پی این است‌ که نیروهای آماده و شایسته را گرد هم آورد و به اتحاد برساند که به نظرم با توجه به ساز و کار موجود، تا حد زیادی در برنامه خود پیشرفت کرده و موفق بوده است. انتخاب نامزد نهایی توسط سه هزار نفر از نمایندگان مردم در استان‌های مختلف صورت می‌گیرد که این نشانه بارزی از همدلی و همزبانی است.

وی در پایان اجماع بر روی یک نفر را مناسب‌ترین و تنها راه پیروزی دانست و خاطرنشان کرد: بهترین حالت این است که به یک کاندید واحد برسیم. اگر یک یا دو نفر تا آخرین لحظه حفظ شوند و در پایان یک نفر بماند، بهترین روش موجود است. البته باید منتظر بمانیم و ببینیم که شورای مرکزی چه تصمیمی می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.