1398-06-30 10:34
2129
0
65555
بنیانگذار موسسه کسب و کار دوست خوب :

گردهمایی فعالان حوزه مد و زیبایی شمال کشور در گرگان برگزار می شود/ ضعف مدیریتی و بروز شدن دو عامل برگزاری گردهمایی

بنیانگذار و مدیر عامل موسسه کسب و کار دوست خوب گفت : گردهمایی سالانه فعالان حوزه مد و زیبایی شمال کشور در گرگان برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما ؛  مهرداد بائیان بنیانگذار و مدیر عامل موسسه کسب و کار دوست خوب ظهر امروز شنبه 30 شهریور ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد : گردهمایی فعالان حوزه مد و زیبایی شمال کشور در گرگان در هشتم مهر برگزار می شود.

 بائیان افزود : این گردهمایی  چهار محور اصلی دارد که عبارتند از : مهارت های فردی در حوزه مد و زیبایی ، مدیریت ارتباط  با مشتری، اهمیت و جایگاه برند سازی در حوزه مد و زیبایی و نحوه بازاریابی و فروش که می خواهیم در این همایش به تبیین این موضوعات بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه بر اساس نیاز سنجی که در حوزه مد و زیبایی اتفاق افتاده این چهار محور اصلی استخراج شده است ، خاطرنشان کرد :  با توجه به روند رو به رشد تکنولوژی های نوین و تکنیک های فنون و علوم مد و زیبایی نیاز است که هم سو با تغییرات مدیران حوزه مد و زیبایی اقدام کنند.

بنیانگذار و مدیر عامل موسسه کسب و ار دوست خوب  با بیان اینکه جویندگان کسب و کار باید سرمایه دانشی خود را بر اساس این تغییرات ارتقاء دهند، تاکید کرد : استفاده از شیوه های نوین در آموزش در حوزه مد و زیبایی از اهمیت بالایی برخوردار است و این باعث شده است که گامی در این جهت برداشته شود و این گردهمایی تدارک دیده شده است.

بائیان اضافه کرد : ضعف مدیریتی مد و زیبایی باعث شده محصولات خارجی با استفاده ازمواد اولیه ای که از کشور ما خارج می شود ، ساخته شده و دوباره به کشور وارد شود با قیمت چند برابر فروخته شود .

وی یادآور شد :  در مدل کسب و کار مد و زیبایی ضعف وجود دارد و این موارد باعث شده تا ما برنامه ریزی در این جهت داشته باشیم و زوایای مختلف یک کسب و کار خوب در حوزه طراحی و دوخت را داشته باشیم .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.