1398-06-25 18:46
2374
0
65491
یادداشت؛

فاتحه ای برای توسعه گرگان / استاندار تماشاچی نباشد

جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر گرگان برای تصویب لایحه تاسیس کارخانه علم و فناوری در بازارچه مطهری گرگان که قرار بود امروز دوشنبه برگزار شود ، به دلیل آبستراکسیون تعدادی از اعضای شورا تشکیل نشد و عملا فرصت یک سرمایه گذاری بیش از ۱۵ میلیاردی در گرگان از دست رفت.

به گزارش گلستان ما، جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر گرگان برای تصویب لایحه تاسیس کارخانه علم و فناوری در بازارچه مطهری گرگان که قرار بود امروز دوشنبه برگزار شود ، به دلیل آبستراکسیون تعدادی از اعضای شورا تشکیل نشد و عملا فرصت یک سرمایه گذاری بیش از ۱۵ میلیاردی در گرگان از دست رفت.

در این لایحه آمده بود که زمین دو هزار و ۳۷۵ متری واقع در خیابان مطهری که ۱۵ سال بلااستفاده رها شده بود به صورت ترک تشریفات و به مدت هفت سال به صورت اجاره برای ساخت کارخانه نوآوری استان در اختیار پارک علم و فناوری قرار می گیرد و پارک موظف است غرفه کارآفرینی شهری در اختیار شهرداری گرگان قرار دهد.

دکتر غفاری رئیس پارک علم و فناوری استان گلستان در جلسه شنبه شورا گفته بود : در صورت تصویب این لایحه و مشخص شدن زمین، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری که روز سه شنبه به استان سفر می کند از این پروژه بازدید و اعتباری برای آن در نظر می گیرد، تاکنون طرح ها و ایده های خوبی در سطح استان داشتیم که به دلیل نبودن مکان مناسب برای پروردن آن ها از استان خارج شده و این امر ظرفیت خوبی برای استان خواهد بود.

غفاری گفت: برآورد هزینه ما برای بهسازی این مکان چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که آن را به دکتر ستاری مطرح خواهیم کرد.

اما امروز فقط پنج عضو شورا (گرزین ، کاظم نژاد ،رحیمی ،ربیعی و آقا ملایی ) در جلسه حضور یافتند و مرتضوی هم در مرخصی تهران به سر می برد و عملا جلسه از رسمیت خارج شد.

فردا قرار است معاون علم‌و فناوری رییس جمهور به گرگان سفر کند و یکی از برنامه های مهم و فرصت جذب سرمایه برای توسعه شهر گرگان همین حضور دکتر ستاری بود که با این کار شورا عملا این فرصت حیاتی توسعه از دست رفت.

گویا قرار نیست گرگان طعم‌توسعه و شکوفایی را بچشد و آنچه که معلوم است برخی از اعضای شورا ضد توسعه عمل کرده و به هیچ وجه حاضر نیستند از منافع شخصی یا حزبی یا تعارضات ذهنی خود بگذرند و به منافع مردم فکر می کنند.

آنهایی که به شهردار ایراد می گیرند و علیه ایشان بیانیه می خوانند بیایند پاسخ مردم گرگان را بدهند که چرا این فرصت های خوب سرمایه گذاری را به این راحتی از دست می دهند ، بازارچه مطهری ۱۵ ساله بلااستفاده است ، چکار کردید؟

پروژه چهارشنبه بازار گرگان که سید ایمان میری سرمایه گذار گرگانی بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه شخصی خود را در این مکان سرمایه گذاری می کند ، چرا برخی اعضای شورا با این پروژه مخالفت می کنندو مانع کلنگ زنی آن شده اند؟

باید از این دوستان پرسید واقعا از جان گرگان و‌مردم شهر چه می خواهند و چرا کار را رها نکرده و به کاردان نمی سپارند تا گرگان از این عقب ماندگی تاریخی رهایی یابد .

آقای دکتر حق شناس استاندار محترم استان ! تا کی می خواهید تماشاچی باشید و فرصت های خوب سرمایه گذاری و توسعه مرکز استان و دومین شهر بزرگ شمال کشور از دست برود ، مردم گرگان خسته شده اند لطفا کاری بکنید !!

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.