1398-05-17 14:39
2448
0
64871
ضرورت ساخت گاندوی اختصاصی گلستان !

وقتی تریبون یک مراسم رسمی به نااهل سپرده می‎شود! / اتهام‎زنی به نظام در مراسم روز خبرنگار توسط فردی پرحاشیه در حضور وزیر ارشاد !

در مراسم روز خبرنگار استان گلستان که امروز 17 مرداد در هتل آذین گرگان برگزار شد ، که با حواشی زیادی همرا بود.

به گزارش گلستان ما، در مراسم روز خبرنگار استان گلستان که امروز 17 مرداد در هتل آذین گرگان برگزار شد ، نکات و حواشی زیادی وجود داشت که تاکنون بخش هایی از آن در رسانه ها انتشار یافته است . 

یکی از حواشی عجیب و قابل تأمل این مراسم ، در بخش پایانی برنامه و در قسمت تجلیل ها رخ داد .

پدر یکی از عکاسها که بنا بود از فرزند وی تجلیل شود ، بجای پسرش به روی سِن رفت تا جایزه اش را دریافت کند .

این فرد مسأله دار و پرحاشیه ، با پررویی خود را به تریبون مراسم رساند [ ما فکر می کنیم غیر هماهنگ شده ] و شروع به صحبت [ اجرای شوآف ] کرد .

وی گفت : پسر من اینجا نیست ، تهران است . پسرم به من گفت اگر بودم در مراسم شرکت نمی کردم و جایزه رو نمی گفتم ، البته به نشانه اعتراض . پسرم یک متن آماده کرده و فرستاده که بند آخرش رو برای شما می خوانم .

بند آخر متن این است : آقای وزیر ، ما از شما برای روز خبرنگار هیچ هدیه ای نمی خواهیم . هدیه شما به ما ، " آزادی خبرنگاران زندانی " در زندان ها باشد .

پ. ن :

در اینجا ، ذکر یک نکته خطاب به این فرد منزوی سیاسی و دیگر دست اندرکاران اجرای این شوآف ضرورت دارد که : " ما هیچ خبرنگار زندانی نداریم ، ولی جاسوس زندانی در قالب خبرنگار داریم "

اگر منظور جنابعالی آزادی جاسوسانی است که در لباس و قالب خبرنگاری ، به وطن و کشور خود خیانت کرده اند [ که قطعا منظورتان همین است ] کور خوانده اید ، کار وزیر محترم و بزرگتر از او هم نیست که بتوانند چنین کاری کنند .

ولی به نظر می رسد که لازم است تا یک سری سریال گاندو اختصاصی استان گلستان ساخته شود تا پشت پرده ها و ابعاد گوناگون برخی جریانات مرموز ، اجرای برخی شوآف های مضحک ، انجام برخی حمایت های خاص و برخی درخواست های عجیب و ... در استان را به نمایش بگذارد .

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.