1398-02-23 08:05
1763
0
63180
رئیس سازمان بسیج اساتید گلستان:

قله‌های دانش در گام دوم انقلاب با روحیه جهادی دست‌یافتنی می‌شود

رئیس سازمان بسیج اساتید گلستان گفت: عنصر مدیریتی و خودباوری نقش مهمی در پیشرفت کشور دارد و در گام دوم تنها با روحیه جهادی می‌توان به قله‌های دانش دست یافت.

به گزارش گلستان ما؛ غلامرضا منتظری در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهارداشت: فصل و گام دوم انقلاب فصل رویش است و جوانان نیز اهل رویش هستند. از آنجایی که در گام دوم انقلاب نیاز به ریسک پذیری وجود دارد، مقام معظم رهبری بر حضور و باور جوانان تاکید دارند. در گام دوم انقلاب باید به زمینه‌سازی عدالت اجتماعی توجه جدی شود.

وی عنصر مدیریتی و خودباوری را نقش کلیدی در پیشرفت انقلاب در گام نخست از نگاه مقام معظم رهبری دانست و بیان داشت: عنصر مدیریتی و خودباوری نقش مهمی در پیشرفت کشور داشته و در گام دوم تنها با روحیه جهادی می‌توان به قله‌های دانش دست یافت. به طور قطع باور جوانان در این مرحله در پیشرفت کشور نقش بسزایی دارد.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان یکی از مشکلات گام نخست انقلاب را ناکارآمدی مدیران برشمرد و ادامه داد: یکی از مشکلات مهم ما در گام نخست ناکارآمدی برخی مدیران بود. وجود مدیران ناکارآمد خطر بزرگی برای کشور است.

وی گفت: نتیجه فرهنگ رشد و بالندگی است البته اگر سرچشمه آن زلال باشد در غیر این‌صورت فرهنگ عامل سقوط جامعه بشری است.

منتظری خاطرنشان کرد: شورای فرهنگ عمومی مسئولیت سنگینی در همه حوزه‌ها به ویژه اخلاق عمومی برعهده دارد. برای استمرار بالندگی در فرهنگ و صعود به قله‌های عزت باید به بیانیه گام دوم انقلاب که می‌توان آن را بیانیه کوثر نیز نامید، توجه ویژه و جدی شود.

وی گفت: در گام دوم انقلاب باید پیوندی بین تجربه‌های گذشته، شور و احساس و ریسک‌پذیری جوانان برقرار شود. گام دوم انقلاب حماسه مقدس دیگری است تا سرمایه‌ها و ظرفیت‌های موجود با هم گره بخورد و کشور ما قله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کند./تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.