1398-01-12 08:29
1727
0
62260
نماینده آزادشهر و رامیان:

کم‎توجهی دولت به موضوع سیل را در مجلس بررسی می‎کنیم/ شخصا شاهد خدمات مثمرثمر نیروهای مسلح بودم

نماینده آزادشهر و رامیان گفت: من در جلسه ستاد بحران به ریاست جهانگیری معاون اول ریاست جمهور تاکید کردم که هم هیات دولت و هم مسئولین استانی سیل را جدی نگرفتند، مسلما این موضوع را بصورت جدی در مجلس پیگیری خواهیم کرد و از حقوق مردم این استان دفاع می کنیم.

به گزارش گلستان ما، علیرضا ابرهیمی در گفتگو با گلستان ما اظهار داشت: اتفاقاتی که در کشور افتاد، بسیار ناخوشایند بود که در این بین سیل گلستان پیامده های منفی ای دربرداشت.

وی افزود: باید بررسی شود که علل این حادثه در استان گلستان چه بود و آیا می توانستیم کاری انجام دهیم که انجام نشد و اینکه در مدیریت بحران چه کارهایی باید انجام می شد.

ابراهیمی تاکید کرد: من در جلسه ستاد بحران به ریاست جهانگیری معاون اول ریاست جمهور تاکید کردم که هم هیات دولت و هم مسئولین استانی سیل را جدی نگرفتند و شاهد این ادعای ما اختصاص تنها 5 میلیارد تومان برای این موضوع از سوی نوبخت بود که شاید می توانستیم کار بهتر و مثمر ثمرتری را در عین واحد انجام دهیم و مسلما این موضوع را بصورت جدی در مجلس شورای اسلامی از سوی مجمع نمایندگان گلستان و دیگر نمایندگان پیگیری خواهیم کرد و از حقوق مردم این استان بخصوص آق قلا و گمیشان دفاع می کنیم.

ابراهیمی یاداور شد: قطعا اگر لایروبی روخانه ها و کانال ها انجام می گرفت و آب بندان ها در حوزه کشاورزی جدی گرفته می شد و در حوزه آبخیزداری اقدامات مناسبی صورت می گرفت؛ امروز شاهد چنین حوادثی در استان گلستان نبودیم.

نماینده آزادشهر و رامیان در خصوص اقدامات نیروهای مسلح و بسیج نیز گفت و تصریح کرد: از همان ابتدای کار و با دستور مقام معظم رهبری شاهد ورود نیروهای مسلح و بسیج به موضوع سیل بودیم و من شخصا شاهد خدمات مثمرثمر نیروهای مسلح که این اقدامات خود بخشی از خدمات نظام به مردم است؛ بودم و جا دارد از نیرویهای مسلح، ارتش، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج قدردانی و تشکر شود.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.