1398-01-05 16:53
3791
8
62098
بررسی یک پدیده قابل تامل ؛

پشت صحنه زدن مناف هاشمی کیست ؟

به گزارش جماران، ساعاتی پیش مطلبی در فضای مجازی دست به دست می شد که در ان به نقل از استاندار معزول گلستان از حضور بیست استاندار و فرماندار در خارج از کشور حضور دارند.

به گزارش گلستان ما ؛ سخنگوی وزارت کشور در حساب توییتری خود نوشت:

مطلب منتشر شده در فضاى مجازى مبنى بر حضور تعدادى از  استانداران و  فرمانداران در خارج از کشور کاملا  کذب است و با منتشر کنندگان این مصاحبه جعلى که اعتماد عمومى را هدف قرار داده اند برخورد قانونى مى شود.

به گزارش جماران، ساعاتی پیش مطلبی در فضای مجازی دست به دست می شد که در ان به نقل از استاندار معزول گلستان از حضور بیست استاندار و فرماندار در خارج از کشور حضور دارند.

پیشتر نیز فرهاد دژپسند که برای بازدید از مناطق سیل‌زده گلستان به این استان سفر کرده بود در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان گنبدکاووس، رسانه‌ها را متهم به سیاسی‌کاری کرد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید اقدامات دلسوزانه مدیران را منعکس کنند، گفته است: ما معتقدیم مشکلات وجود دارد و مدیران نیز با توجه به حجم مشکلات دلسوزانه فعالیت می‌کنند.

دژپسند مطرح کردن یک سویه مشکلات از طرف رسانه‌ها را بی‌انصافی دانست و افزود: شاید بخشی از کاهش تلفات و خسارت مربوط به تحول در زیرساخت‌ها باشد اما بخش قابل توجهی از آن به دلیل مدیریت به‌موقع مسئولان محلی است.

وی با اشاره به غیبت استاندارگلستان در زمان وقوع بحران سیل در استان گفت: پرداختن به غیبت استاندار از سوی برخی رسانه‌ها کارسیاسی است، وی به دلیل مشکلات خانوادگی ناچار به رفتن  سفر خارجی  بود.

در روزهای گذشته برخی کانال های تلگرامی استان گلستان نظیر گرگان فردا نیز با بی اخلاقی تمام مطالب تند ، دروغ و غیر اخلاقی را متوجه مناف هاشمی کردند فی المثل نوشتند او برای درمان جراحت شیمیایی خود را به خارج از کشور رفته در حالیکه استاندار معزول گلستان اصلا چنین مصاحبه ای نداشته و عده ای در یک بازی کثیف رسانه ای چنین دروغ هایی را به مناف هاشمی نسبت دادند .

مناف هاشمی طی این مدت هیچ مصاحبه ای نداشته و دروغ هایی چون درمان جراحت شیمیایی یا حل مشکلات خانوادگی همگی زائیده تخیلات کثیف عده ای مغرض در فضای مجازی است ، هر مصاحبه ای در این سطح قطعا فایل صوتی دارد ، اگر کسی صدای زنده استاندار را دارد واقعا رو کند .

به واقع اگر مناف هاشمی هم به کانال مذکور چند میلیون پول می داد امروز مورد هجمه این فرد نبود اما شکایت قرارگاه امنیتی استان از این کانال باعث شد تا مطالب ادمین آن سیاسی و جهت گیری شخصی داشته باشد .

برخی منابع موثق اسحق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور را پشت سر این توطئه کثیف می دانند و معتقدند طیف کرمانی ها و لرها شدیدا با انتصاب یک شمالی بر ریاست سازمان امور مالیاتی مخالفند و به همراه طیف کارگزاران و گسیل پول به سمت کانال های تلگرامی ، مطالب سخیف و دروغی را به سید مناف هاشمی نسبت دادند .

در مرام علی (ع) نیست که به افتاده سنگ زد ، اما برخی ها این روزها با توجه به اینکه استاندار گلستان عزل شده انسانیت را زیر پا گذاشته و هر چه مطلب سخیف ، زشت را به وی نسبت دادند و در فضای مجازی دست به دست می کنند ، کانالی به نام جانبازان اصلاح طلب هم آبروی جانبازان را برده و هم اصلاح طلبان را ، هیچ وقت یک جانباز دروغ نمی نویسد ، فحش نمی دهد و تهمت نمی زند ، آنها بدانند خدایی هم هست .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

گلستانی

وای برشما که هنوز از نیروهای غیرمتعهد و غیر بومی دفاع می کنید.شما چی از این آقایون گرفتید که هنوز وامدارشون هستید.

0
0
پاسخ
1398-01-05 06:39
منصف

آقای گلستانی در عصر تکنولوژی که جهان یک دهکده شده هنوز هم مانزدرانی - گلستانی می کنید ، این همه کج فهمی ریشه عقب ماندگی ماست .در ضمن به لحاظ کارنامه مناف هاشمی قوی تر از افراید چون حسن صادقلو و هاشم مهیمنی و اصغر احمدی بوده ، آمارها و منابع رسمی اینو میگن داداش .جز نخبه سوزی کار دیگه ای هم بلدین

0
0
پاسخ
1398-01-05 20:28
گلستانی

اقای منصف و احتمالا مازندرانی!!!!!!!!!!!!!!اگه شما خوب چشمهاتون باز کنید می فهمید خیلی از طرح های گردشگری در استان گلستان بعلت وجود همین مازندرانی ها سالهاست که در استان به تعویق افتاده مثلاً همین تله کابین اگه شما سری به تله کابین نمک آبرود و بابلسر زده باشید بهترین نفطه در ارتفاعات جنگلی نصب شده مگر اونها محیط ریست یا طبیعت ندارند که ما داریم، و یا منطقه گردشگری آشوراده اگر سری به سواحل استان مازندران زده باشید جایی رو برای ورود به ساحل یافت نمیکنید . مگر سواحل مازندران برای مازنی ها تصرفش جایز که گردشگری آشوراده برای گلستانی ها که چه عرض کنم برای ایرانی ها حرامه،

0
0
پاسخ
1398-01-06 03:24
گلستانی

مطمئناً با توجه به توسعه گردشگری گلستان مراکز گردشگری مازندران به خطر خواهد افتاد که با عنایت به نفوذی که دارند از مرکز سنگ اندازی می کنند.اقای منصف اهل مازندران اگه مردم و مسئولین ما کج فهم نبودند از اول استان شدن گلستان ، اینجا محل تاخت تاز امثال شماها نمیشد اگر خیلی ناراحتید گلستان را رها کنید بذارید ما در عقب ماندگی خودم زندگی کنیم تا شاید بک روزی اتحاد ما موجب رشد و توسعه استان گردد.مطمئناً دایه هیچ گاه مهربانتر از مادر نخواهد شد!!!!

0
0
پاسخ
1398-01-06 03:24
منصف

آقای گلستانی تا الان کدوم استاندار جلوی طرح هایی مثل تله کابین یا گردشگری آشوراده را گرفته ، اتفاقا مناف گفته بود جلوی هر کسی که جلوی طرح گردشگری آشوراده را بگیرد می ایستم و هزینه می دهم .شما ببین چه کسانی به اسم محیط زیست جلوی این طرح ها را می گیرند

0
0
پاسخ
1398-01-06 18:03
منصف

آقای گلستانی شهردار لندن پاکستانی است وای بر شما که در این دوره تکنولوژی و انفجار اطلاعات و شایسته سالاری هنوز در جغرافیای ناسیونالیستی که عامل عقب ماندگی جوامع بوده ، مانده اید

0
0
پاسخ
1398-01-06 18:06
گلستانی

آقای منصف صادق خان شهردار لندن فرزند مهاجر پاکستانی می باشد که در لندن بزرگ شده و در هم اونجا درس خوانده و لندن را بعنوان محل سکونتش برگزیده و هرگز لندن را بعنوان محل درآمد ، کسب پست و مقام انتخاب نکرده است و مدیر پروازی هم نبوده .............

0
0
پاسخ
1398-01-07 04:50
سید

مازندران عرضه داردعرضهگلستان هارت وپورت

0
0
پاسخ
1398-01-19 05:08

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.