1398-01-05 16:05
2953
3
62096
آقای جهانگیری لطفا دیگه به گلستان نیا !

هزینه های سرسام آور هیئت همراه 70 نفره جهانگیری در سفر چند ساعته به گلستان / عزل هاشمی طراحی کارگزاران بود / جهانگیری فقط به افزایش بحران کمک کرد

هزینه های مالی سفر معاون اول رئیس جمهور به گلستان بیشتر از فایده های آن بود ، جهانگیری در این سفر چند ساعته 70 همراه داشت که هر کدام در بهترین هتل های شهر گرگان مستقر شدند، اتاق هایی خواستند که تک نفره باشد با بهترین غذاها...

به گزارش گلستان ما ؛ مناف هاشمی هشتمین استاندار گلستان یک سال بعد از انتصابش در استان گلستان برکنار شد ، چند عامل در برکناری مناف هاشمی نقش داشت که مردم در ظاهر مسئله سیل و مرخصی بی موقع مقام ارشد استان را می بینند اما واقعیت امر جنگ پنهانی است که در کشور وجود دارد .

واقعیت اینست که مناف هاشمی کارش برای ریاست سازمان مالیاتی کشور تمام شده بود ، سازمانی که می بایست سال بعد 180 هزار میلیارد درآمد برای کشور به ارمغان می آورد و در اقتصاد بدون نفت و اقتصاد مقاومتی یک رکن مهم و کلیدی به شمار می آمد و طبعا کسی که رئیس این مجموعه بود می توانست شخص مهمی باشد .

از این جهت طیف کرمانی ها به سرکردگی اسحاق جهانگیری و طیف لر ها با این انتصاب از همان ابتدا به شدت مخالفت کرده و به دنبال بهانه ای برای زدن مناف هاشمی بودند .

خوشبختانه سیل گلستان این بهانه را به جهانگیری داد تا فردی که مدعی بود توان عوض کردن یک منشی را ندارد استاندار گلستان را که به زعم اصلاح طلبان و احزاب استانی موفق عمل کرده بود را از سر راه خود بردارد .

موج کینه توزی ، داستان سرایی و دروغ تراشی درباره مناف هاشمی حتی بعد از عزل وی هنوز ادامه دارد و این حقد و کینه مدعی درستی صحبت ماست که هدف جهانگیری و طیف های نامبرده شده به دنبال عدم بکارگیری مناف هاشمی در سازمان امور مالیاتی کشور می باشد .

متاسفانه مردم نجیب ترکمن صحرا فدای این بازی سیاسی جهانگیری که به "غضنفر دولت" مشهور است شده و برخی رسانه ها و کانال ها در فضای مجازی متاسفانه در دام این شیطنت افتادند و آب به آسیاب آنها ریختند ؛ دستور زدن و بدنام کردن مناف هاشمی از سوی طیف کارگزاران و جهانگیری کاملا هدفمند و با همراهی تنی چند از نمایندگان مجلس نظیر محمود صادقی ، مافی ، سعیدی و ... توسط برخی از کانال های استانی بخوبی در حال اجراست .

سفر نصفه روزه اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به استان گلستان که بدون هیچ مصوبه ای به پایان رسید ، هیچ دستاوردی نداشت جز تولید بحرانی جدید یعنی بحران قدرت ، هیچ کشوری در اوج بحران مقام ارشد و به قول معروف راس کار را نمی زند تا بقیه نیروها انگیزه خود را از دست ندهند و قدرت فرمانبری زیردستان حفظ شود اما جهانگیری با ناشی گری محض البته با همان هدفی که ذکر کردیم مناف هاشمی را از میان راه برداشت .

نتیجه این کار این بود که امروز در جلسه مدیریت بحران استانداری کسی به حرفهای سرپرست گوش نمی کرد یا ترتیب اثر نمی داد چرا که هر کدام فرجام هاشمی را برای خودشان متصور بودند یا حداقل غراوی را سرپرست چند هفته ای می دانند لذا ترجیح دادند صندلی خود را سفت بچسبند .

جهانگیری با این کار نه تنها به حل بحران سیل در استان کمکی نکرد بلکه با جزیره ای کردن و چندپارچگی مدیریت بحران عنان کار را از دست دولت خارج کرد و اگر نبود فرمان مقام معظم رهبری و حضور نیروهای مسلح معلوم نبود بر سر مردم مناطق سیل زده استان چه می آمد .

هزینه های مالی سفر معاون اول رئیس جمهور به گلستان بیشتر از فایده های آن بود ، جهانگیری در این سفر چند ساعته 70 همراه داشت که هر کدام در بهترین هتل های شهر گرگان مستقر شدند، اتاق هایی خواستند که تک نفره باشد با بهترین غذاها ، گفته شده برخی از این افراد که شامل محافظان و خلبان شخصی و .. بود با بیرون کردن مسافرین هتل ها اسکان داده شده بودند و خواهان پسته مرغوب ، یخچال پر از میوه و خوراکی ، مسواک و خمیردندان شخصی و ... شدند . اینست دولتی که قرار است به مردم مستضعف و محروم کمک کند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سیدعلی

کلا تخریبش کردی رفت !!خدا قوت!

0
0
پاسخ
1398-01-05 06:36
گلستانی

خدا ، پیغمبری مازنی چه منفعتی بجز بدبختی برای استان گلستان داشتند که ما برای پست کشوری آقایان دغدغه داشتیم.سیل گلستان برای این بود این افراد نالایق شناخته شوند و از دسترسی به پستهای حساس کشوری دست نیابند

0
0
پاسخ
1398-01-05 06:46
امیدی

عزل استاندار گلستان توسط جهانگیری خلاف قانون است.یکی نیست بپرسه آیا طبق قانون اصلا برکناری استاندار از اختیارات معاون اول رئیس جمهور هست یا خیر؟ مملکت هر کی هر کی شده و اصلا جایگاه قانون مشخص نیست؟مطابق ماده 4 قانون وظایف و اختیارات استانداران عزل استانداران به پیشنهاد وزیر کشور و تایید رئیس جمهور و حکم وزیر کشور است. وزیر کشور که تایید کرده بود استاندار گلستان از قبل مرخصی گرفته و یعنی کاملا قانونی حضور نداشته است. پس قائدتا وزیر کشور پیشنهادی برای عزل ایشان نداده ولی اینکه معاون اول رئیس جمهور در یک جلسه میاد اینطوری میگه استاندار را عزل میکنم غیرقانونی و فقط نمایش است.درسته که باید استاندار در بحرانها حضور داشته باشه ولی طبق قانون مرخصی گرفته و با مرخصی موافقت شده و اینکه قانون رعایت نشه آنهم توسط مقامات فقط در ایران میشه دید.بنظر میرسه دولت ناکارآمدی خودش را با جنجال های خبری و انحراف افکار میخواد پوشش بده و از اینگونه حرکتهای تبلیغانی کنه. مثلا الان باوعزل استاندار مشکلات حل شد یا اینکه معاونش که شد سرپرست قویتر از استاندار کار را انجام میده؟!!

0
0
پاسخ
1398-01-05 17:19

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.